Gå til innhold

DA ER JEG EI GIFT KVINNE!!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle fortelle om hvordan bryllupet gikk... (hadde et par veldig nervøse innlegg før bryllupet) Og vet dere hva!? DET VAR FANTASTISK!!!!!

For en herlig dag... Var helt perfekt, en drømmedag, der aaaalt gikk fint..der alt var skikkelig romantisk og veldig moro!!

Jeg anbefaller alle å gifte seg, for det, DET er en herlig opplevelse..

Vi hadde litt anderledes vielse i kirken, en litt anderledes middag og en litt anderledes fest, fordi vi liker å gjøre ting på vår måte.. vi forandrer tradisjoner og elsker det.. men det beste av alt er at alle andre elsket bryllupet også.. De sa at noe såå gøy hadde de aldri vært med på..Og hvor herlig er ikke det å høre for meg, som planla hele bryllupet helt alene på 2 mnd!?

wah... jeg er såååå lykkelig akkurat nå!!! Nå er det bare å vente å bli gravide med nr 2, så er jeg fullstendig fullpakket lykkelig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes idyllisk ut. kjenner misunnelsen stige... hvordan overtale gubben??? hehe.. gratulerer!

Skrevet

Hvordan overtale gubben ja? hm... ikke spør, si at det er veldig viktig for deg... Si at du drømmer om et bryllup, og hvis han virkelig elsker deg høyt, så gjør han det for deg :) Hvis ikke frir du, og han svarer vel ikke nei? :)

Skrevet

PinkeyWinkey!

Jeg tenkte så mye på deg! Kjempe koselig å høre at dagen gikk bra:) Blir jo litt "knytta" når man henger på bryllupsforumet å leser om planer og ideer:)

Jeg venter selv på den store dagen, å ser frem i mot å kunne dele opplevelsen med alle!!

Lykke til FRU PinkeyWinkey!! Håper du legger ut hele historien på br-debatten med detaljer:)

Klem klem!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Gratulerer!!! =D

Skrevet

Gratulerer som gift kvinne!!!! Så fint å høra at alt ble perfekt!

Jeg gleder meg så til den dagen vi skal gifte oss. Er forlovet, men ikke satt noen dato enda. Kanskje på tide å gjøre det snart!

Skrevet

Gratulerer:)!!!!!

Giftet meg 1 mars i år, og det var bare helt utrolig fantastisk.. Anbefales på det varmeste:)

Kos deg videre på den rosa skyen:)

Skrevet

Så kjekt da!

Ja, å gifte seg er så gøy, vi hadde en skikkelig bryllupsfest i sommer, kommer aldri til å glemme det!

Skrevet

Ja, opplevelsen er kjempestor.. Føler også at det er så stort å si løftene etter presten, vi fikk mye skryt for det..for mange velger kun å si ja.. vi sa alle løftene vi :) Og all den oppmerksomheten du får.. alle sier at du er så vakker... alle menna som sa det, guri!! :) heheh...

Jeg er så stolt!! Av meg selv... av min mann som er verdens beste mann, av alle som var med og hadde det gøy.. jeg er stolt av djen vi hadde og tapas maten... jeg er stolt av brudekjolen og frisørene som gjorde en braaaa jobb!

jeg oooooser av LYKKE!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...