Gjest snartjuligjen Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 ? Ikke min, går her og lurer...
*Rutletutt* Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Nope...tenker jeg ordner det på lørdag...håper bare jeg finner på noe lurt til da;o)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 nope, har eksamen 4 des så det blir mest lesing på meg. å litt data :-) men har noe på lur som jeg har fått i før.
It's all about me Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Alt er kjøpt, men har ikke begynt å pakka inn enda.
Gjest Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Sitter og klipper og syr som bare rakkeren akkurat nå. Må få minsten sin kalender ferdig - har ikke noe å henge på enda, men finner på noe. Han er kun 10 mnd, men storebror insisterer på at lillebror også må ha :-) Eldstemann sin er i boks, må bare pakke inn.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 yes! kjøpt, laget og pakket inn. Henges opp på søndag. Grøss. satt akkurat og tenkte på ant pakker.. 48 nå til to jenter som ganges med 2 igjen om noen år når tvillingene også skal ha. Blir mye pakking det! MEn så koselig da! Åsså får jeg alltid 12 pakker tilsammen av jentenes bestemor og oldemor, så da blir jeg jo spart for noen;o)
Gjest frøkenvilikke Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Tenkte jeg skulle gå for aktivitetskalender i år. Her er noen gode tips, som jeg har gjort meg nytte av: http://prinserogprinsesser.blogspot.com/2008/11/tips-til-julekalender.html
Odine! Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Gavene er pakket inn og merket, men jeg vet ikke hvordan jeg skal "arrangere" dem. Jeg orker ikke å styre og henge dem opp i år, dessuten er noen av gavene for tunge (en pysj)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå