Gå til innhold

Har blitt satt igang i dag jeg...... noen spm bare

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fik satt inn ballongkateter i dag tidlig og siden da har kynnerene (regner med at de forts. er det) blitt skikkelig vonde og så mange da.. så slår det meg,,,, hvis dette er vondt da sliter jeg jo når det kommer rier, eller? For de må jo være vondere... De kynnerene jeg har nå gjør såpass vondt at jeg må stoppe det jeg gjør( sitter forsåvidt rolig men), må konsentrere meg om å puste, og gjerne holde meg fast i bordkanten.... huff kommer jeg til å slite? må innrømme at jeg føler meg veldig hemmet m den ballongen i og slangen på låret, hadde ikke den vært der hadde jeg gått mer rundt eller lagt meg godt til rette,men den er så i veien... er skikklig spendt på morgendagen, skal inn kl 08. Noen som har blitt satt igang hvor ting har gått kjapt? Er nesten ventingen jeg synes er værst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå...så spennende!!! Jeg er selv førstegangsfødende, så jeg kan desverre ikke svare deg... Men lurer litt selv!

Lykke til!!;)

Skrevet

Det kan vel godt være at du har rier nå og ikke kynnere. Slik du beskriver det var mine rier i starten; altså at jeg måtte stoppe opp og holde meg fast i noe.

Tror du har rier jeg :-)

Masse lykke til, snart har du babyen her!

PS! Ring føden om du blir i tvil eller bekymret for noe nå i kveld/natt, husk at de er der for oss.

Skrevet

høres ut som det er i ferd med å gå over til rier ja!

lykke til i natt :)

Skrevet

jaaa, ååå spennende da jo. De sa det kunne ta mange dager jo, ja ja da fungerer iallfall den ballongen da. Dere er gode å ha damer! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...