Gå til innhold

Tråd for oss på overtid!*syte* :p hehe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guri malla og lei jeg er! Har prøvd omtrent alle kjerringråd som finns,og jeg har masse vonde kynnere og mensmurringer,men ingenting blir regelmessig. =/

Blir så sinnsykt skuffa når jeg hver natt våkner av at ingenting har skjedd eller skjer. Og alle som ringer og spør om det er noe nytt osv. Er så lei! Lengter sånn etter babyen min,og jeg er klar for å ha det vondt:p hehe.. Skikkelig syte innlegg dette,men man kan virkelig bli skikkelig deprimert av dette her:p hehe..

Noen av dere andre på overtid som har det sånn? Eller klarer dere å holde motet oppe? Isåfall tar jeg gjerne i mot råd;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg hadde termin igår, 25.11.

Da hadde jeg noen skikkelige vondter regelmessig og greier, men det gav seg etter en liten time... Skuffa? JA!!

Men, nå idag tenker jeg at jeg må bare forsøke å slappe av og ikke fokusere for mye på dette med overtid.

Men det som er kjipt er at alle andre er så fokuserte på at jeg er på overtid...

Det gjør ikke akkurat saken noe bedre, folk ringer og sier liksom at bebin kommer nok snart skal du se. Og du får bare ta det med ro...

BLÆÆÆÆ! Vil helst bare at folk skal la meg være i fred, ikke kommenter at det ikke har kommet noen bebi, for den saken er jo rimelig åpenbar...?

Ja, ja, syte og klage... Vi er i vår fulle rett til det!!!

Lykke til!

Skrevet

Uff.. det er så utrolig kjedelig! Har hatt det sånn i flere uker jeg.

Hehe..kunne ikke vært mer enig med deg i det du sier. Vi venter jo mer enn de på barna våres,og vi sier jo ikke ifra på nyåret liksom? De får jo beskjed når ting er over:)

Vi har definitivt rett til det! Ser ut til at det blir desember barn på meg da. Tror ikke han kommer denne uka heller!

Skrevet

- 7 i dag... *sukk, sukk, sukk* Er sååå sliten og lei - mest av alt maset og alle "velmenende" meldinger. At folk ikke bare kan holde seg unna og la meg være i fred!! Arghh!

Når jeg våkner en ny morgen, og det fortsatt ikke har skjedd noe, har jeg mest lyst til å bare trekke dyna langt over hodet og hylgrine- noen dager gjør jeg det også!!

Nå har jeg gitt opp. Kroppen min og babyen i magen har ikke skjønt hvordan de skal ordne opp i det her tror jeg?! Har ikke hatt noen plager i svangerskapet nesten, legen min sa at jeg er skapt til å gå gravid - men jeg er tydeligvis ikke skapt for å føde. Det mangler vel en link ett eller annet sted...

*klage, klage, klage*

Nei, jenter - i natt føder vi - okay?!:)

Skrevet

Venter i spenning jeg også, dagen var den 22... Ingen kjerringråd fungerer.. Titter rundt i senga hver eneste morgen, kjenner på trusa å.. i hååååååp...hehe.. masse kynnere, men ingenting regelmessig.. prøver å hoppe litt når jeg har dem, så de kan "utvikle" seg til å bli rier.. men det fungerer egentlig dårlig..

Har ikke hatt noen plager hittil i graviditeten, men nå tar ryggen knekken på meg altså.. nå er det nok:P

Jeg skal gjøre alt jeg kan for å føde i natt:)

Skrevet

En annen ting også.. er sååå lei av at folk spør og maser om det ikke har skjedd noe, om jeg merker noe.. koselig at folk bryr seg, men jeg har sier hver eneste gang: Jeg sier ifra når noe har skjedd, da har gubben ringevakt..

Skrevet

Jeg bare signerer jeg jenter!!!! 41+3 uker nå.... Er så driiiiiiittlei at jeg har ikke ord for å beskrive det engang - så ja, la oss føde i natt, hele gjengen!!!! (personlig tror jeg helt sikkert ikke at det er den snevreste lille mulige bittelille sjanse for at det kommer til å skje her :/ ) Men lykke, lykke til :o)

Skrevet

Noen av oss som har fødet i natt?

Ikke jeg hvert fall! STØNN!! Har store planer for dagen idag, jeg skal nemlig bare gå og late som jeg ikke er over termin enda... Så skal jeg gjøre alt jeg egentlig ikke orker... Puh, blir sliten bare av tanken... Og må nesten bare sove litt først.

Men må si jeg er shitlei av alle som ringer og spør når jeg tror den kommer, og om det kanskje skjer noe snart osv... Eller de som sender melding uten noe spesielt innhold, bare for å se om de får svar eller ikke. For hvis de ikke får svar, da er jeg jo sikkert på sykehuset... Men er jeg det??? NEIDA! BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

Ok, er shitlei! Går og legger meg nå, jeg gitt...

Ha en fin dag, jenter!!!

Skrevet

Er med her jeg og... Selv om jeg ikke er mange dagene over, føles det ut som en evighet...

Og når mamma ringte for 4.dag på rad i går fikk ho beskjed om at ho ikke kunne ringe hver dag.. Får beskjed. Har heldigvis ikke så mange andre som maser så jeg er vel av de heldige. Synes det er greit at en eller annen spør av og til, men godt å slippe det hver dag flere ganger om dagen.. Stor sympati til dere som får de meldingene..

Vil ha ut bebis...

Skrevet

Hei,

Du, hvordan ba du moren din om å ikke ringe hver dag, egentlig? Jeg må nesten gjøre det samme til min far. Han ringer hver dag, og sender melding hver dag... Det skjer ikke så mye i mitt liv om dagene, og det er jo nesten så jeg ikke gidder å ta telefonen. Men da vet jeg jo at han vil ringe min mann osv... Hmm...

Jeg har litt problemer med å si fra til akkurat pappan min... Så tar gjerne imot noen tips!

Skrevet

Rart egentlig, men det føles så mye bedre å høre at jeg ikke er alene! Er 41+2 idag og holder meg vel fortsatt innen "normalen" men jeg får så mange rare tanker i hodet mitt! Har hatt en veldig lett graviditet uten noen problemer, og også fått høre at jeg er som skapt till å gå gravid. Greit nok, men nå vil jeg være som skapt til å føde!! Bebin i magen er fortsatt veldig aktiv. Hvor mye pleier de å roe seg egentlig? Lurer på om jeg og ska late som om det er langt igjen og gå på konsert med Bjørn Eidsvåg ikveld! :-)

Skrevet

Jeg har hvertfall ikke født i natt... ahhh...

MEN... jeg har begynt å blø litt! Det må vel være et godt tegn? Har også masse mensmurringer, vondt i korsryggen og syyyykt nedpress! Klarer ikke gå innimellom... Men all smerte er velkommen her:)

Kom lille jenta mi! Jeg vil føde i dag...

Ikke en eneste kynner eller sammentrekning da:(

Skrevet

Henger meg på her. ikke så langt over da. 2 dager. termin var 25. nov

Men fikk beskjed av legen at: "Du er jo så moden. Her kommer det baby om ikke lenge" Og det var i slutten av oktober. Så jeg føler jeg har venta unødvendig lenge. (Han har fått høre det altså)

Ellers er jeg som dere mektig lei alle vel menene råd.

"Gå i trapper, ha sex da bare, ta laxerolje, løft noe tungt O.S.V"

LA MEG VÆRE!!!!!!!!

Han kommer når han kommer. Klart jeg helst ville det skulle vært i går. Men slutt nå å mase.

Men smiler og jatter med. Orker ikke mer.......

I Natt damer da kommer det baby *ønsker*

Lykketil Alle sammen

Skrevet

Ikke noe baby på meg inatt heller! Bare masse vonde kynnere som stopper opp å ikke utvikler seg noe.

Men alt vondt er der jo for en grunn tenker jeg,uansett baby eller ikke.

Så håper det hjelper på åpning osv. Har jo vært moden en god stund så.

Appropos sms og tlf samtaler idag begynte det kl.8.30 her,og da hadde jeg omtrent akkurat sovnet. Blir så arg. Og siden det har tlf glødet. Må lades hver natt. Det er sååå slitsomt. Akkurat som om det hjelper å mase sånn... Er kjempe koselig at alle andre også gleder seg,men det hjelper ikke på mine dager. Føler de bare blir lengere og lengere! jaja. Vi får satse på baby i natt da;) Tihi!

Har en følelse av at disse vinterbarna er mer tålmodig jeg! hehe..

Ha en strålende dag jenter! Sender over litt fødestøv jeg;)

Skrevet

Melder meg in her jeg også. Hadde termin 24 november. Har masse vondter, men de utvikler seg bare ikke.

Jordmor har tøyd meg 2 ganger, og begge gangene har jeg fått masse blodslim på papiret etter dobesøk i 2 dager. MEEEEEN, ingen fremgang... Sukk... hva venter bebisen på?

Er så klar for fødsel nå, sover nesten ikke på nettene, og er totalt utslitt etter en uke med kynnere i ulik styrke. SYYYYYTE!

Godt det snart er må være overstått for oss jenter. Og da er disse dagene fort glemt. :)

Ønsker dere alle en flott natt med fødsel og det hele! Håper å se fødselshistorie som neste vedlegg fra dere alle.

Skrevet

Jeg hadde termin 22., men har hatt mye plager nattestid i flere uker- Kvalme, menssmerter m.m. Det verste er nesten at jeg får forhåpninger hver gang om at noe er på gang, men så skjer det ikke mer. Jeg synes det er litt tungt nå. I natt hadde jeg masse menssmerter, slik at jeg omtrent ikke fikk sove noe. Å stå opp med tulla og få henne til barnehage m.m. var rimelig tungt- Ville bare gjemme meg under dyna.

Jordmor tøyde meg i går, men bortsett fra utflod og menssmerter, resulterte det ikke i noe.

Skrevet

Ble, som jeg sa, ingen fødsel her heller gitt! og nå har jeg gitt opp håpet om at nurket kommer av seg selv, og fillern, det er egentlig en grei følelse det! For jeg settes igang på mandag om ikke noe har skjedd til da, så nå bare skal jeg ruge i 3 dager til, også skal det bli et lite smerteh.... noen timer, men så KOMMER jo belønningen :o) Og som jeg gleder meg til det!

Så vet dere, nå skal jeg, til tross for kynnere og modningsrier, vondt i ryggen, nedpress og alskens vondter prøve å ta livet med ro i helga og passe på å hvile ut så godt det lar seg gjøre med en 3-åring i hus, og i neste uke, ja da er jeg ferdig - yohoo :o)

(Men ja, fytterakkern så driiiiiiiittlei jeg er likevel ;o) )

Lykke til dere som skal føde i natt da :o) Noen må det vel bli av oss?? Fødestøv oversendes!! *******************************************

Skrevet

Eneste som skjer her er at slimproppen fortsatt "løsner".. kommer jo bare mer og mer.. nesten så jeg har lyst til å finne blod i det eller noe, bare så jeg ihvertfall får en sjekk.. noe vil jeg at skal skje..

Orker ikke tanken på at 2 DESEMBER skal jeg på kontroll til JM, da blir det jo desember unge da..jeg vil føde NÅ...

Nesten så jeg tisser på meg og ringer føden.. ikke at det hjelper stort, blir jo bare sendt hjem men...

Lyst til å føde jeg... begynner nesten å grue meg til fødselen nå, jeg som ikke har hatt noen tanker om det i det hele tatt under svangerskapet.. aldri gruet meg til verken fødsel eller ammingen.. Men når det drøyer begynner man å tenke mer...

Nå hikker ho nå...koselig det da...

Legge meg nå, så morgen dagen kommer fortere og kanskje fødselen også...

Lykke til i natt jenter!!! Får håpe noen kommer i gang...

Skrevet

God morgen jenter!

Noen som har hatt noe action i natt?

Jeg sitter nå her hvertfall like gravid:p tihi!

Skrevet

God morgen!!!

Itt no' action her heller gitt!!! Kjedelig å gå og bare vente sånn!

Bra vi har denne tråden så vi kan følge hverandre litt!

Hvir jeg går på overtid risikerer jeg å gå helt til 11.desember før jeg blir satt i gang... HJELP! Det virker ufattelig lenge til!!!

Ha en strålende dag, jenter!

Skrevet

God morgen

Jo, jeg sitter her ennå jeg. Fikk et tips om at jeg hver dag skulle avtale noe med noenhver dag, så i dag skal jeg til byen og drikke kaffi med en gravid venninne. Etterpå skal jeg hjem og pakke in kalendergaver til guttene mine, og så skal jeg re opp vogga til bebisen.

I morgen skal jeg pynte litt til advent. Må jo ha staken klar. I tillegg blir eldstemann 16 år i morgen, så det blir en hektisk dag. Mon tro om det er dette huleboeren min har venta på? Kanskje hun vil dele fødselsdagen med storebror?

Skrevet

Hei promp.

Sa bare fra at ho ikke kunne ringe hver dag for å høre "hvordan det sto til". For da kom jeg til å bli gal, venter nok selv. Har ikke noe problem med å si det.

Skrevet

Er her enda jeg og... Men nå får han bare bli der inne til tirsdag når jeg skal på sykehuset..

For nå har jeg booket full alle dagene fram til da, for å få dagene til å gå.

I dag skal jeg pynte til advent, muligens ut å handle litt mer pynt, får se hvor langt jeg kommer med det jeg har. Skal bli koselig med advent i huset ja :)

Må kjøpe adventskalender til meg selv å, skal ha sjokiskalender :) Får vel ikke av min kjære..

rosa2008:blir spennende å se om det blir bursdag på samme dag da:) Skal nok se at lilletuppa di vil ha en egen dag, typisk det når en går å venter......

Skrevet

Ingen baby på meg heller. Fikk i hvert fall gått på konserten med Björn Eidsvåg igår, og den var kjempebra! 10 dager over tiden idag, så jeg ringte til føden og fikk tid til overtidsvurdering på mandag. Men håper selvføglig på fødsel før det. Lyke til alle dere andre også!

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter? Noen som har fått møte sine små?

Fortsatt gravid jeg da! :P

Venter spent på svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...