Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 http://quiz.start.no/?p=play&quizID=14777 Test denne å finn ut hvor mange barn du får! Uææææ, æ skal visstnok få 4!!! Har tre nå og syns det holder i massevis!!! I en alder av nesten 43 føler jeg ikke ofr å bli gravid på nytt. Siste svangerskap var nokså slitsomt, og jeg antar det blir ikke lettere med årene! Jaja, morsom quiz var det nå. Fant den på sånn fjesbok som jeg nettopp er blitt medlem av. Skjønner egentlig ingenting av det, lagde meg bare en profil for å kunne gå inn å se på bildene av barnebarna mine! Og DET funker flott. Er nokså paraniod, så legger ikke ut bilder verken her eller på fjesbok.
Sara Rompompei Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg skal visst ha 8 barn. Hahahaha Da må jeg nok hive meg rundt och kjøra på ;p
iznogood Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Å huffda! Du får 1 barn! Hmmm.... men hvem sine er de to andre barna som tusler rundt her, da? :-)
Sara Rompompei Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Det må jo helt klart være et par av mine det! Hahahahaha
Maud Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Det sikkert de to siste mine. I følge beregningene skal jeg visstnok ha fem og det er nok to for mye...
Sånn kan det gå Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Hmmm? Må visst gi bort 3 av ungene jeg gitt. Skulle få bare 5.
Trollmora Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Jeg skal da ha 3 barn, så om jeg legger Trollfar inn sammen med de to jeg har så blir det jo riktig ) Men som det stod: Vær oppmerksom på at testen KAN ha avvik fra det faktiske resultat...
drømme* Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 scary....det står jeg får 5 barn...jeg har to store barn og en liten , Inatt drømte jeg at jeg fikk tvillinger..hehe får håpe jeg ikke er sanndrømt der. Jeg er 44 og nok er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå