Gå til innhold

Gravid av å "hoppe av i svingen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå tror dere sikkert jeg er helt dum, jeg vet så klart at man bli gravid av å hoppe av, spesielt hvis man ikke er rask nok osv.

Men er det noen av dere som har blitt gravide av at mannen deres hopper av og ikke kommer inne i dere? Altså (i teorien) ikke noe sædavgang inne i damen? For det kan vel kanskje komme noen svømmere likevel? Sorry litt personlige spørsmål...

Jeg sitter nemlig og lurer litt på om jeg kan ha blitt gravid. Ikke noe problem for oss altså, bare hyggelig:) Vi bare hadde ikke planlagt nr. to enda, men har drøyd med å begynne på p-piller.

Del erfaringene deres med meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tulle 2 kom som en overaskelse vi ikke visste vi ønsket oss men ble sååå glade vi fikk =0) tulle 1 var 7 måneder var litt treg finne ut hva vi skulle bruke så vi brukte ingenting smarte som vi var =0). Men hun er så vakker og så velkommen =0) Denne gang fikk jeg spiral så raskt jeg kunne sett den inn =0).

Har lyst på 1 til men vente litt =0)

Skrevet

Hehe, ja noe sånt hos oss også, bare. Men vi har jo som sagt "hoppet av", uten noen uhell, har noen alikevel blitt gravide av det?

Skrevet

Ja jeg ble det.

Stor overraskelse et par mnd etter at vi ble sammen kan man si. Jeg og eksen hoppet av hele tiden uten problem, så dumme meg følte meg trygg, men det er visst forskjell på gutta. :)

Skrevet

Har et ni år gammelt resultat av det, ja ;)

Skrevet

Var utro mot mannen min, er sterilisert så jeg brukte ikke annet prev. Ble gravid med tvillinger.

Så ALT kan skje.

Men de 5 første årene KAN det skje at en eller begge eggledere gror sammen igjen.

Skrevet

Jeg har tre slike små:)

Vi skulle begynne å prøve, men hadde ikke satt igang enda.

Derfor vi brukte en så lite fungerende metode:P

Så vi slapp stresset med prøvingen:) (og det er kjekt, måtte prøve med nr to- det var litt frustrerende.)

Skrevet

Yes, jeg ble det, så det er fullt mulig.

Dessverre ble det en SA, hvis ikke hadde vi beholdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...