Gå til innhold

Svak positiv graviditetstest


majamor - snart

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med at controllstreken på graviditetstesten er svak (den er tydelig men svakere rosa enn teststreken). Har brukt quickresponse, er det noen som har erfaring med at andre tester er bedre? Føler meg sikrere og sikrere på at jeg er gravid, hurra! (selv om det nok ikke har gått opp for meg helt ennå). Har mange tegn, alt fra kviser til korsryggsmerter og munnsår og mensmurringer. Vil ikke være helt testoman, men må nok ta en test til om to dager bare for å være skråsikker:) Kan forhåpentlivis bli medlem i august-klubben:)))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeger sikker på at du er gravid! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!! Min var også svak, og hvis du ikke er det er den helt hvis. bare å begynne å glede seg =) du har 9 lange måneder foran deg. hehe. men veldig koselige. Jeg er 5 dager på overtid og veldig klar for babyen, men svangerskapet har vært fantastisk. jeg skal definitivt ha flere barn =)=)=)=)=)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble litt skrivefeil siden jeg skrev så fort. mente at testen hadde vært helt HVIT dersom du ikke var gravid. så jeg er kjempesikker på at du er gravid!!! YIPPIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...