tre små... Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 er nødt for å få kjøpt skikkelig vintersko til barna! har de fra coop, men de er jo ikke vanntette blant annet. vil ha skikkelig gode vintersko, hvilke kjøper jeg og hvor? hvilke har dere kjøpt til deres barn og er dere fornøyd?
Mille** Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Har kjøpt Kamik til lille på 3 år, er fornøyd. I tillegg har hun ett par selskinnssko, veldig fornøyd med de også. )
Minnie Mom Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Vi hadde de Friends fra Copp ifjor og var kjempemisfornøyd. Var ikke vanntette i det hele tatt. I år har vi kjøpt Viking Goretex til begge to. Eldste er 3 år og har brukt de noen uker nå og de virker utrolig gode. Lette å ta på, solide og varme. Har ikke testet vanntettheten enda.., men de skal jo være tette da. Tror vi kommer til å gå for Viking heretter.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Viking kjøpte jeg til tulla på 2. Holdt seg tørr og varm fornøyd til nå =0)
Musemor med tre søte små Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Vi kjøpte Superfit på barnashus. Kjempe fornøyd
MintCondition Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Viking Goretex, de er tette enda ihvertfall Husk bare at goretex-sko også må impregneres iblant!
Holly❄️ Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Jeg har kjøpt Ecco goretex sko til begge.. dyre sko, men jobber i skobutikk så fikk de rimelig billig..
Gjest Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Kjøpt Geox sko jeg. Veldig fornøyd så langt. Har ikke brukt de så mye ennå men det var de skoene hans fot skle rett ned i Har problemer med å få foten hans ned i skoen. Han er litt stor, stakkar...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 Kjøpte sorell .er passe fornøyd .Men de er litt vanskelig å få på.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 Ecco og Viking Thermo, hadde de i fjor og har kjøpt de i år.
tre små... Skrevet 26. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. november 2008 takk for svar:) hvor kjøpte dere skoene. feks viking goretex eller lignende? er det sportsbutikker? finner ikke disse skoene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå