#Linnea er straks storesøster# Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 jeg skal bli mamma igjen:) fikk time i januar for utredning for 3uker siden, hadde ikm på søndag. testet mandag kveld, svak rosa på qr. testet på ny tirs morgen, og den var myye sterkere! herlig! da er jeg 4+3 idag:) håper bare qr er til å stole på da... ellers har jeg en del symptomer da. -trøtt som en dupp:) -magen står ut som ei tromme:) -puppene er voonde:) -jeg har blitt smågal,sinna som e fele og gråter rett som det er:) -masser av utflod.... -klør på leggene?? er det i det hele tatt ett symptom?? -øm i korsryggen -murringer i magen:) lurte da på om det var fler som var 4+3? og hvilke symptomer dere har:) lykke til alle sammen! dette er spennende:)
smeltpåtjukka Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Gratulerer!! Jeg har akkurat startet utredning selv, men fikk positiv test i dag tidlig og er visstnok i følge terminkalkulatoren i den 5. uke men har mistanke om at jeg er litt senere på vei, siden jeg normalt har lengre syklus enn 28 dg). Også litt svak, rosa strek, men den var der! Skal ta en ny test i morgen tidlig og håper den er sterkere da. Dette blir vårt første barn Men er litt redd for at jeg jubler for tidlig og... krysser fingrene. Men jeg er litt forvirret av dette 4+3? Synes det regnes ut ulikt Nytt for meg dette her, he he. Uansett så har jeg mange av dine symptomer. Er spesielt oppblåst i magen og istedenfor sultfølelse så gnager det litt. Blir fort mett og, merker jeg. Blir småkvalm om kvelden og. Jeg kan tåle mange symptomer som takk for det lille barnet som er i vente Så nå krysser jeg fingrene for morgedagens test!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå