Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Har store problemer med å få tømt meg skikkelig når jeg går på do... Siste rest vil liksom ikke ut, hemorider og greier! Blir litt fortvila ja... Er det bare jeg som har dette problemet?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Har nok ikke problemer med å få tømt meg skikkelig men hemorider er hvertfall no dritt!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Nei, slik var det med meg også da jeg var gravid.. man føler seg rett og slett forurenset innvendig. Det blir jo bedre etterpå da, ikke rett etter fødselen vel og merke..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 HI: Gleder meg til jeg er ferdig jeg da... Heldigvis ikke så lenge igjen! Max 3 uker igjen nå! Satser på at ting fungerer bedre igjen etter fødselen, om ikke med en gang, så i hvert fall etterhvert...
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 kjøp microlax på apoteket kanskje. Det gjorde jeg. Fikk fart på sakene da ja. Tok det før jeg skulle opp på sykehuset...rein å fin og selvgjort...hehehe
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 HI: Kan en ta det da? Er det ikke slik at en ikke kan ta avføringsmiddel når en er gravid? Ikke før en ankommer sykehuset?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Jeg tok det innemellom når det ble for ille jeg da. Jordmoren jeg brukte sa at risikoen med å ta klyster under svangerskapet er veldig liten. Det står også dette på pakningsvedlegget. Risikoen kommer ofte i fobindelse med at det er noe annet galt som fks. betennelse i tarmen. Jordmoren min sa bare at jeg ikke burde bruke det for mye, siden regelmessig og langvarig bruk kan føre til en kraftig svekkelse av normal tarmfunksjon og avhengighet av avføringsmidler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå