Gå til innhold

jeg skal opne en klesbutikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva klesmerker liker dere best. både dyre og billige, som ikke hører til kjeder.

takker for tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Odd Molly (tror det skrives slik...)

Skrevet

du er ikke den første som sier det! odd molly har myyye fint!

Skrevet

Egentlig ikke for å være frekk, men lær deg rettskrivning (eller få noen til å se gjennom) dersom du skal åpne en butikk.

På den måten slipper du at det blir "pissa i frysern" plakater.

Skrevet

opner er nynorsk, noe eg egentlig skriver... men skriver bokmål her for å unngå pes fra folk som ikkje sjønner det.

åpenbart at noen ikkje sjønnte at opne er det samme som åpne...

men på plakater skal det stå nynorsk....

Skrevet

Haha ja skal du selge jeaens eller olabokser?

Skrevet

er sjønnte også nynorsk? å du skriver jo ikke bokmål her heller da.

Skrevet

Skrives "skjønner" "sjønner" på nynorsk? Bare lurer altså.

Skrevet

Jeg er den anonyme som startet dette. Tenkte kanskje at det var på nynorsk, men tenkte det var skrivefeil siden alt det andre du skrev var på bokmål.

Som sagt var det ikke for å være frekk, men jeg er litt nazi når det gjelder rettskrivning. Sorry.

Skrevet

du må lære deg "og og å" regel...

Skrevet

hva klesmerker? hvordan du skrive det?

Skrevet

virker som dette er den eneste anonym som får problemer med rettskriving. ta en titt i alle andre tråder. ingen tråder uten noe.

ille er det at noen pirker også klarer dei ikke skrive rett selv! haha

Skrevet

Kan ikke folk bare svare HI på det hun lurer på uten å sprenge hormonbombene utover hele tråden? Stakkars.

Skrevet

......har kanskje noe å gjøre med at vi ikke synes at å åpne (opne) klesbutikk er dagens smarteste valg....eller det smarteste valg i disse og kommende tider.......klarer ikke å ta HI helt på alvor pga det......

Skrevet

hehe teller du på dei siste kronene kanskje?

du kjenner jo ikke HI (ikke jeg heller da..) kanskje hun har mye penger tilovers og trenger en hobby?

Skrevet

Jeg har vel ingen favoritt merker sånn på stående fot.

Men er litt skeptisk til "frittstående" butikkers prisnivå,syntes de gjerne ligger opptil 50% høyere enn kjedene.

Og da hjelper det ikke at det er penere klær som ikke alle har i sin garderobe.Barn vokser så fort at de ikke får brukt de "nok" til at det er verdt det.

Du nevnte foresten ikke målgruppen din??

Skrevet

hei! målgruppen blir ca25-50år. dei pleier jo ikkje å vokse så mye..

Skrevet

.......hobby meg her og der.......arb.givere har ikke råd til å ansette eller beholde ansatte........enmannsforetak da?...........enda vanskeligere framover det..........Norge flommer for lengst over av alt for mange klesbutikker........markedet er overmettet........hvorfor ikke like godt hive penga ut vinduet?.........noen må kalle en spade en spade istedenfor bare å jatte med om hvilke klesmerker det liker........ha-ha....akkurat som om det skulle få sjappa på beina.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...