blond Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Her går det gjerne 45 minutter, en utholdenhetsprøve for enkelte familiemedlemmer. Lurer på hvor lenge andres barn sitter ved bordet?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Ca 10-15 min tenker jeg.
blond Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Både til middag og brødmåltider?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Ja, aldri noe lenger, heller kortere. Selvfølgelig, er det noe spesiellt, julemiddag ol så må de sitte litt, men vanligvis får de gå fra bordet når de er ferdige.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Mine spiser bånn gass og går fra bordet. Klarer å holde eldste igjen men yngste skjønner ikke at hun skal sitte der når hun er mett.. Vi holder på å lage oss bordskikk regler og lage måltider til kos og hygge slik at vi sitter alle sammen en stund og spiser. Det er veldig koselig:)
venter bolle nr 2 Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 i akkuarat tre minutter kanksje? men så har det sklitt ut litt med at hun får en skive i handa mens hun løper rundt.. må skjerpe litt på å være konsekvent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå