Bella Swan Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg er gravid, uke 28+4 og over natta har jeg fått masse vann i fingrene/nevene. I natt har jeg våknet mange ganger av at hendene mine dovner vekk. Skikkelig ekkelt. Gogglet dovne hender og fikk opp at det er et symtom på "Carpal tunnell syndrom" Noen som har erfaring?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg sleit og med det i siste svangerskapet... skikkelig ekkelt ja... jordmor kalte det ett eller annet, men husker ikke hva... var ikke farlig, men kunne var en stund etter fødsel og...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 tror forresten det var vannet som presser på ett eller annet... ) husker ikke hva det var heller jeg...
Holly❄️ Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg har også det problemet, men jeg vet hvorfor.. jeg har en tendens til og knyte hendene mine opp mot halsen, sånn at de ikke får nok blodgjennomstrømning.. hadde det spes når jeg gikk gravid, for da lå jeg med hendene over hodet.. våknet og ante ikke hvor hendene mine var engang:P Har full følelse på dagtid, og dette skjer kun noen netter.. Hvordan er det med hendene dine ellers? Fungerer de som de skal?
Gjest Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Yep:) Se frem til å bli stadig mer "klønete" fram mot fødselen. I mitt tilfelle var det borte få dager etter at barnet var ute. Null problem:) Men ubehagelig som bare fy. Vanskelig å sove når man prikker så fælt bare man legger seg ned... Jormora mi mente det kunne hjelpe med støttedingser på håndleddene men siden legen min sa at det bare var tull prøvde jeg ikke. Men du finner det på apotek og clas ohlson hvis du vil prøve selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå