Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 og den var negativ.. =/ Men jeg vet jo ikke når IKM er, så.. det er vel enda håp? Noen flere som tester i blinde?
Gullklump i magen<3 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Tok test og fekk negativ i dag eg òg.. Men tok den veldig seint på ettermiddagen etter å ha drukke veldig mykje (hcg'en var sikkert litt utvatna).. Og eigentleg sikker på at det var for tidleg.. Men litt usikker på akkurat kva dag IKMen er :s Satsar på det fortsatt er håp!!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Kjedelige greier.. =/ Men vi får bare leve i spenning da! Jeg testa på morgenurin, så er nok ikke utvanna her nei.. Men jeg håper jo fortsatt at jeg kan være gravid da jeg har symptomer. Har du symptomer?
ønsker sårt en spire Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Eg testet isted .. Negativ den og :( meen ikm e ikke før på søndag eller mandag:) så e fremdeles håp:) selvom eg egentlig ikke tror på det lengre.. Men men:)
m@mm@2007 Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Jeg testet idag, og fikk negativt svar Er bare fire dager siden sist samleie og bare fire dager siden jeg skulle hatt mensen.. men aner ikke når eggløsning var.. håper fortsatt på at den negative testen var fordi jeg tok den sent på dagen..
atsjo Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Negativ test her også gitt.. ikke uventa akkurat! tester også i blinde da jeg ikke har hatt mensen på år og dag.. men lurer kanskje på om jeg har hatt min første eggløsning på lenge nå, siden jeg oppdaga slim, men tviler.. Ville vært for godt til å være sant
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 27. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2008 Da er det jo fremdeles håp! Du får ta en til test på søndag
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 27. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2008 Oi! Da hadde det jo vært kjempebra om det faktisk er EL du har hatt Godt å komme seg inn i syklus igjen Håper vi alle får spire snart
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 27. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2008 Faen, nå kjenner jeg at TR kommer... Men, på den andre siden så vet jeg jo hvertfall når IKM er neste gang, og dermed også kanskje EL.. Lykke til dere andre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå