Gå til innhold

Sjokk på ultralyden... det er to!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en fra før som blir 2 år, og tvillinger... dette blir hett!

Hadde mistanke,men fikk sjokk likevel, og det har ikke helt gått opp for oss.. Men ble jo selvfølgelig kjempe glade! :)

Alle gode råd mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj,så spennende! :) Gratulerer så mye! :)

Skrevet

oooiiiiiiii!!! gratulerer med TO i magen! så utrolig spennende:) var det ordinær ultralyd du var på?

Skrevet

gratulerer :)

Hvorfor hadde du mistanke om at det var to i magen?

Skrevet

Velkommen i klubben! Vet hvordan du har det ja:) Sjokket legger seg snart og da er det det beste som kunne skjedd:) *dobbel lykke*

Er en del bra informasjon å lese på dobbelglede.no :) Lykke til!

Skrevet

hallo, gratulerer så masse , har selv tvilling gutter på 7 år, og en jente på 4 og nummer fire på vei. Det er veldig givende med tvillinger, selv om det er slitsomt i førsten...jeg fikk tvillingene først så har aldri visst hvordan det er å ha bare en...lykke til

Skrevet

Takk for svar;) Måtte bare dele den store nyheten med alle følte jeg, har ikke gjort annet ennå sitte i tlf ;)

..vet ikke helt om sjokket har lagt seg enda, men man kommer jo bare mer og mer å tenke og lure på!;) Føler meg helt blank igjen.Må lese litt på disse tvillingsidene, fant jo ut at det er en her og.

Deter tre grunner til at vi hadde mistanke

-hans mormor har hatt tvillinger så vi visste det lå i familien, og har hørt det hopper over et ledd. Men var litt usikre på om det er arvelig når det er på hans side..

-Jeg har vært ekstremt kvalm og dårlig hele veien, ble innlagt,og det gav seg ikke i uke 12 som sist. Her har jeg tenkt at det sikkert er fordi jeg er mer sliten denne gang med en 1,5 åring hjemme.. men har tullet masse med det til folk, og sagt at jaja..kanskje det er to..og samtidig sagt at det hadde vært greit, for nå orker jeg ikke være gravid en gang til selv om vi har ønsket oss tre..;)

-jeg er mye større enn sist, 4 mnd så jeg ut som da jeg var 6 mnd på vei med nr 1. Men igjen tenkte jeg at det vises jo fortere på nr 2, og jeg var ekstra liten sist...

Uansett hadde jeg ikke tenkt at det virkelig var det, så det før legen sa det på ultralyden, men man må liksom høre noen si det.. Det var ikke ordinær ultralyd,kom egentlig inn fordi vi var bekymret for tidlig vannavgang. Fra å være redd for å miste og komme hjem uten baby, kom vi hjem med to i magen!:) Men dette gjør også at jeg er dobbelt bekymret for at noe skal gå galt denne gang.. Har dere som har tvillinger hatt greie svangerskap?

Skrevet

hei, jeg hadde ganske bra svangersskap, litt ekstra blir det alltid m tvillinger. Hadde god oppfølging, ultralyd måndlig, fikk guttene tre uker før termin, ble da satt i gang, hadde da ligget på sykehus en mnd pga fare for svangerskapsforgiftning. -Hadde normal fødsel en halvtime mellom de. Måtte ha epidural under veene (tok det ut under pressveene) pga at det var to som skulle ut. Er selfølgelig en ekstra belastning for kroppen å gå med tvillinger, guttene mine var 3 kg hver seg og de er eneggede.

Jeg ble også fortalt på sykehuset den gangen jeg gikk gravid at eneggede tvillinger ikke er arvelig det er bare noe som skjer, toeggede tvillinger er arvelig på mors sin side.ønsker deg lykke til.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...