Gå til innhold

Hadde sex i et av arkivrommene idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg tror vi ble oppdaget.

Faen altså, vi vet ikke hvem, men noen kikket inn og forsvant.

Vi er begge opptatt på hvert vårt hold, så det passer igrunn jævlig dårlig om dette kommer ut!

Nå sitter jeg og angrer som en liten dust, føler meg råtten, og det bare fordi vi ble tatt/sett.

Kan jo ikke spørre noen heller!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du har ikke dårlig samvittighet fordi du faktisk er utro?

Bare fordi du muligens har blit "busta"?

Ja, da håper jeg faktisk du ble skikkelig tatt på fersken og at mannen din får høre det.

Høres ikke ut som du er videre snill med han om du ikke har dårlig samvittighet for at du er utro..

Skrevet

Det er dette som holder liv i forholdet til min samboer. Spenningen med andre menn, det forbudte, hemmelige. Det å kunne gjemme seg bort midt i arbeidstiden, det er bare helt rått!

Og bare så du vet det, samboern min gjør mest sannsynlig det sammen, men seff bak min rygg, hemmelig.

Mulig vi har en rar deal, vi er sammen, men samtidig i et slags åpent forhold. Vi kan gjøre (nesten) hva vi vil, men ikke så det oppdages av den andre, og ikke med mer enn 2 forskjellige personer i løpet av 1 år.

Du har tydeligvis ikke vært utro, heller aldri kjent den enorme spenningen og ikke minst lysten man får.

Skrevet

unnskyld meg HI, men har du barn med din samboer? hvia ja, så hold deg på mata for pokker! er så vannvittig lei av alt dette styret med at folk er så egosentriske altså. ungen(e) deres har da rett på at mamma og pappa ikke har kjærester.... Har dere valgt å få barn sammen så vær trofast eller gå fra hverandre. ikke sett barna i en lei situasjon når dere begynner å krangle om utroskapet, og tro meg, dere kan like det så mye som dere bare vil akkurat nå, men etterhvert vil en av dere bli sjalu og de blir krangel, og da er det barna som lider!

Skrevet

Du anonyme 20.39, er du misunnelig på Hi eller?

Skrevet

Du får nekte om noen spør eller sier noe.

Brukte dere kondom eller?

Skrevet

Du synes ikke det "passer jævlig dårlig" å gjøre slikt når man er i et forhold?

Skrevet

Har du anonym lest hele tråden??

HI sier de har en deal.

Skrevet

deal eller ikke, slike forhold går som regel til helvete, og da drar man med sg ungen i krangling og faenskap. syns det er veldig dårlig gjort av HI å kun tenke på seg selv og sin "spenning". Trenger hun litt spenning i hverdagen kan hun vel piffe opp sexlivet med typen? eller er det for kjipt? herrefred, alt for mange som ikke liker sine utkårede her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...