Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hadde dere turt å si opp en sikker, godt betalt jobb i disse dager? Kjenner jeg overhode ikke er motivert og det knyter seg i magen når jeg tenker på å gå tilbake. Kunne virkelig tenke meg å gjøre noe annet. Men har ikke lyst til å gå tilbake og så finne noen annet fordi det er en vikar der som fungerer veldig bra og kunne tenke meg at hun fortsatte (både for hennes del og så jeg ikke får dårlig samvittighet) Men er det idioti å si opp en trygg jobb i disse dager? Jeg har en god utdannelse og en cv jeg i utgangspunktet ville tro det ikke var noe problem å få en jobb med, men hvem vet nå....
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Hadde ikke sagt opp om jeg ikke viste jeg ville greie meg til jeg fikk en ny jobb:) Og dvs på ubestemt tid det da. Men kommer jo litt an på hva slags utdannelse du har også da. Men jeg er sykepleier og for meg er det vanskelig å få noe fast. Greit nok å få vikariat og sånn, men ikke fast.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Bachelor i markedsføring og har jobbet som produktsjef. Men kryr ikke akkurat av jobber om dagen, har fulgt med en liten stund.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Ikke jeg i alle fall!!! Her jobber mannen i byggebransjen (eget firma) og jeg er kommunalt ansatt, så jeg kommer til å tviholde på jobben men så godt jeg kan! Frykter for at jeg en dag vil være hovedforsørger av familien........ :-(
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Nei. Jeg ville søkt jobber, og heller sagt opp den sikre jobben når ny jobb var i boks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå