Prinsen & spiren Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg skal . Kjempenervøs ;S Har ikke ikm før fredag eller lørdag, men... imorgen skal jeg teste!!! SYMPT: Ingen Flere sm skal teste? symt?
Prosjekt_baby84 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg skal. Har ikm i morgen. Kjenner ingenting. Eneste at jeg var sinnsykt kvalm tidligere i dag og kastet opp. Men det ga seg fort etter det. Men jeg virkelig ikke tru på at det er noe der inne altså.. det ville vært for godt til å være sant. I tillegg er det første forsøk, kan ikke regne med det. Lykke til:)
Prinsen & spiren Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 lykke til=) Spennende;)
Lipsy Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Jeg skal også teste i morgen. Har IKM på søndag, men tester allerede i morgen pga julebord på jobben. 80% sikkerhet med Quick test i morgen. Er forberedt på neg svar, jeg har ingen utpregede symptomer. Litt trøtt, men det er jeg alltid på denne tiden av året.. Men jeg vil jo så gjerne!!! Lykke til!
Globox Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Hmmm lurer på om jeg skal? Vet ikke om det er noe som helst poeng i at jeg gjør det, testet neg med billigstrimmel i dag, har fått litt spotting i dag og så jeg regner med at tantetrollet kommer på fredag (ikm). Har hatt masse symptomer, alle de fysiske og i tillegg veldig humørsjuk, sinna, emojonell og alle følelser på en gang. Pleier ikke være meg dette altså (stakkars gubben )...Vet ikke om disse billigtestene er like sensitive som feks cb? Testet jo med ettermiddagsurin og da, men hadde ikke tisset på 3-4 timer. Har to vanlige og en digital + en haug med strimler liggende. Har dere noen erfaringer ift dette? Lykke til til dere uansett, blir jo veeeldig spennende da, krysser fingrene for dere =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå