Prinsesse Brødhue Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Da har jeg født og takker for meg! Min lille nydelige jente ble født 18.11. Det hele var unna på 2 timer.. Jeg kommer selvfølgelig til å stikke innom her for å se hvordan det går med dere andre. Lykke til!
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 heihei:) gratulerer så masse!!=D=D 2timer? wow! hvordan var det egentlig å føde? har bare 9 dager igjen til termin jeg, men føles ut som det skal være 2-3mnd til ungen skal ut(alt er litt uvirkelig ennå) kos deg kjempemasse med den lille! hva blir navnet hennes da?=) klem fra meg!
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Gratulerer så mye! :-) Håper den første barseltiden går bra, og at dere koser dere mest mulig!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Gratulerer så mye med jenten & velkommen til verden Prinsesse ) Fødte selv en prins 18 nov for 2 år siden....liker datoen ) Ønsker dere masse lykke til!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Gratulerer så masse med gutten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå