Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Nesa har vært litt småtett i ettermiddag, og jeg har nøset noen ganger. Mannen min merker litt i halsen pluss at han nyser... Men jeg som ikke har vært forkjøla gjennom hele svangerskapet, har da ikke lyst til å bli det nå!!! Er 39+1, så fødselen kan jo skje når som helst. Her blir det i hvertfall en grundig tungepussing i kveld for å prøve å få mest mulig slim opp av halsen.
jasu88 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 ble syk for to uker siden, å det ser ikke ut til at det vil forsvinne (37+6). så håper for din del at du ikke blir syk
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Så kjedelig at det sitter i så lenge for deg da... Nei, jeg håper ikke det blir noe mer ut av det. Er forøvrig også veldig trøtt i kveld, så skal være snill med kroppen min å legge meg tidlig. Mannen har slokna allerede, så tviler på det er noe mer selskap i ham ikveld. Han står opp 5:30, så han sover nok rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå