lucky meee:) Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 7-8 plater gelantin 6 dl fløte 100 g sukker 2 små beger melon eller aprikos youghurt (evt 1/2 stort beger) 1 boks hermetiske fersken (kan også bruke herm. fruktcoctail) Legg gelantinen i kaldt vann, ca 10 min. Visp sammen fløte og sukker. Ha så i youghurten. Varm så opp 1 dl sukkerlake fra herm. fersken, akkurat rett før det koker har du i gelantinen (som har ligget i bløt). Rør godt!! Bland så sukkerlaken i kremen for hånd. Kutt ca 3 halve herm. fersken i små biter og ha også disse i kremen. Ha i springform. La stå kaldt i 2 timer før du pynter med herm.fersken:)
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 heheeey dette ligna på min kake :-) men bruker bare fersken oppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå