Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jippi, mensen kom, jeg er IKKE gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-) Hadde en glipp med prevansjon i fylle rett før eggløsning og har vært så utrolig nervøs, men nå kan jeg senke skuldrene og slappe av. Sjeldent har jeg vel vært SÅ glad for å få mensen før, hehe... Skal være veldig mye mer forsiktig i framtiden i hvertfall! Lært min lekse ja!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Man kan få blødninger selv om man er gravid...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Good for you! Kjenner følelesen, tok angrepille for 4 uker siden, og fikk også mensen;) Man skjønner man IKKE vil ha flere barn akkurat nå, når man da puster lettet ut når mensen kommer.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Ja jeg vet det, har hatt det når jeg har vært gravid, men var i dag mensen skulle komme og det er ikke akkurat snakk om "litt" blødninger, men masse friskt blod :-) Eneste gangen jeg har blødd slikt friskt blod som gravid var når jeg mistet i SA, ellers har det bare vært blodblandet utflod.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Ja ikke sant? Tenkte litt på det, om jeg kom til å bli glad eller skuffa, men ble bare glad, begynte å le og alt, hehe... Kunne nok kanskje tenke oss en til med tiden, men IKKE akkurat nå! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå