Gå til innhold

Må bare rope det ut et sted!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, mensen kom, jeg er IKKE gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-)

Hadde en glipp med prevansjon i fylle rett før eggløsning og har vært så utrolig nervøs, men nå kan jeg senke skuldrene og slappe av. Sjeldent har jeg vel vært SÅ glad for å få mensen før, hehe... Skal være veldig mye mer forsiktig i framtiden i hvertfall! Lært min lekse ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan få blødninger selv om man er gravid...

Skrevet

Good for you! Kjenner følelesen, tok angrepille for 4 uker siden, og fikk også mensen;)

Man skjønner man IKKE vil ha flere barn akkurat nå, når man da puster lettet ut når mensen kommer.

Skrevet

Ja jeg vet det, har hatt det når jeg har vært gravid, men var i dag mensen skulle komme og det er ikke akkurat snakk om "litt" blødninger, men masse friskt blod :-) Eneste gangen jeg har blødd slikt friskt blod som gravid var når jeg mistet i SA, ellers har det bare vært blodblandet utflod.

Skrevet

Ja ikke sant?

Tenkte litt på det, om jeg kom til å bli glad eller skuffa, men ble bare glad, begynte å le og alt, hehe... Kunne nok kanskje tenke oss en til med tiden, men IKKE akkurat nå!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...