miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hei! Bruker til vanlig 80 A, har gått opp til 80 B nå når jeg er gravid. Har tenkt å kjøpe amme-bh på nettet, men er usikker på hva slags størrelse jeg skal ta? Noen ideer?
Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg fødte 16.september i år... Jeg brukte før jeg ble gravid 75C å måtte bytte til 80B når jeg var halveis i svangerskapet.. 3 dager etter fødselen måtte jeg bytte til 80D pga melkespreng..Bruker dem ennå å kunne sikkert brukt et hakk større også... Beregn 2 størrelser fra det du bruker nå i graviditeten.
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 takk for hjelpa:)
fru H Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Ville bare si at jeg gikk fra 75b til 80DD, så ikke bruk for mye penger på det nå før du har født, for du kan risikere å bomme veldig på størrelse. Jeg følte meg som Dolly Parton med blå pupper....
Gjest Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 whaaaat??? ikke kødd med meg nå :S jeg har kjøpt en amme bh som passer akkurat.. kansje bittegranne å vokse i. men den er str 75 J. brukte 70F før jeg ble gravid. tørner om de blir enda større..
ÅNA Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Brukte 75b før graviditet. Måtte over på 75c nokså fort. Deretter over på 75DD!!! Har nettopp kjøpt amme-bh i str. 75F! Var på Change på Oslo City og fekk målt og prøvd. Trur det er lurt. Forøvrig er det svært store forskjeller på kor mykje eller lite brystene veks i svangerskapet. Det er også vanleg at brystene veks litt rett etter fødselen når melkeproduksjonen tek seg opp, men det skjer også at dei "krymper" litt etter ei stund med amming. Sikkert lurt å ikkje investera i for mange amme-bh'ar i starten, men sjå korleis det blir...Har forresten knapt 2 veker til termin og kjøpte nettopp amme-bh'ar for å treffa så godt som mulig med str.
en av hver Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Jeg bruker amme-bhene fra forrige gang nå, men de er nesten litt små. Jeg ville ikke kjøpt bh med spile på nett, det er veldig viktig at de passer. De uten, som er mer som en topp liksom, er nok lettere å bestille. Ta litt godt i med str, du skal jo oså ha ammeinnlegg. Mange er så elastiske at flere str kan gå. Det er kanskje mulig å bytte også?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Jeg bruker 75b til vanlig, men måtte kjøpe et par i 75c da jeg ble gravid. Men har allerede fått "dobbel" pupp og det er ikke fint om jeg kan si det selv. De amme bh ène jeg hadde måtte jeg kaste etter at 1 mann sluttet å amme. Var rett og slett slitte! Så jeg må altså opp i 75d nå, så det vil si som ei nevner over her at en må nesten gå utifra å gå opp 2 str! Jeg ville nesten anbefalt deg å prøve ut ammebhène før du kjøper dem!Det er ubehagelig nok med ømme og sprengte jur, om man i tillegg må gå rundt i en dårlig bh! Hehe:)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 Hvordan er nå disse str, Hehe sikkert rart spm,men hvor er DD i forhold til F??Jeg tenker jo bare alfabete jeg, der A er mistns og så oppover!Til du med J må jo ha de enorme da, utifra min tanke gang... A B C D E F G H I J...heh.. nei noen må forklare. Aldri satt meg inn i dette siden jeg har helt normalt små pupper!Og har aldri trengt/måtte å lære meg dette! Hehe, ler litt av meg selv her jeg leser igjennom hva jeg har skrevet, men lå gå, skylder bare på ammetåka:)
Gjest Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 off. ja de er blitt enormt svære ser ikke bra ut når jeg er så liten fra før heller.. mamma sier at om jeg ligner på henne så kommer de til å bli enda større.. magen hennes ble jo paddeflat med ei gang hun hadde født.. så hun holdt jo på å tippe forover hehe.. da jeg så på bhen jeg hadde kjøpt så tenkte jeg med en gang på de diiigre som bestemor bruker.. sånne som ser ut som fallskjermer.. men fy flate å deilig det er å gå med ammebh da.. gnager ikke sånn som vanlige..
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 26. november 2008 #11 Skrevet 26. november 2008 Måtte på nettet å sjekke, fant ut av det..hehe:) Tror aldri at jeg har sett en bh med j, men en må vel på spesial butikk da?
Gjest Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 på change har de det. er jo ingen forskjellige typer å velge mellom.. så må en jo betydeligere høyere opp i pris kan ikke bare gå på hm og lindex..
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 26. november 2008 #13 Skrevet 26. november 2008 eg brukte 70a-75a før eg var gravid, har fortsatt ikkje gått opp nåkke særlig i cup str, men må bruke sånn utvidelse-dings for at den ikkje ska vær for stram. Har kjøpt en ammebh i 75b sia det tydligvis er den minste størrelsen, men forløbi e den ALTFOR stor og eg har kun kun 3,5 veke igjenn til termin. ser ikkje ut som puppane mine har tenkt å bli nåke særlig større nei. Andre som har samme problemet eller har alle berre eksplodert her inne? hehe. Håpa fortsatt dei vil vokse litt då!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå