Gå til innhold

Vondt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånn en skikkelig stikkende smerte litt over der nede vettu.. spesielt da jeg går :( har ikke urunveis.. Hva kan det være..? er jo kjempe ekkelt og ubehagelig..

Babyen har ligget med hode på skrå sia utgangen får å si det på en pen måte(skråleie) kan det være at den har kommet på plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termin den 20desember da..

Skrevet

Akkurat samme har jeg, og da jeg spurte JM om det, sa hun at det er livmorhalsen som modnes!! Det er veldig vanlig sa hun.

Mine stikkinger begynte forsiktig for et par uker siden, og de blir sterkere og sterkere!! GODT TEGN!!

klem

Skrevet

ahh :D det hadde jo vært bare fint om det var hihi..

har gått sånn fra å til med det der.. men i dag var det virkelig ekkel følelse

Skrevet

Jeg har lagd grimaser av smerte jeg, når noen av disse stikkene har kommet. De kommer oftest når jeg går eller har sittet i bilen å kjørt en stund. Eller jeg må stoppe opp midt på gaten og bøye meg litt hehe

Men det er jo bare et godt tegn!! :D

Skrevet

hehe.. ja men da håper jeg det skjer noe til oss snart :D hadde vært så bra tjoho

Skrevet

Jeg har det også sånn, og føler at hun ligger og stanger laangt nede nå. Av og til kjenner jeg nesten at hun presser seg nedover, og da gjør det vondt i bekkenbunnen, urinblæra og det som er... Har også stikninger og smerter ellers i underlivet, og tror det er modning på gang.

Det blir nok baby på oss, dere! :-)

Skrevet

jeg henger meg på denne tråden her..... har hatt veldig mye stikkinger og smerter jeg også. Kommer ofte når jeg reiser meg opp etter å ha sittet veldig rett opp og ned. Da er det så vondt at jeg må holde meg fast for å klare å holde meg på beina...

Har termin 14 des, men er veldig klar for å få henne ut nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...