PopUp Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 når var smerten verst? Og hvor lenge varte den?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Var ille når jeg kom ut av sykehuset og jeg ikke fikk like bra smertestillende. En uke etter operasjon var vel høydepunktet, så gikk det nedover
Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Værst var det dagen etter og et par uker fremover. Jeg tålte ikke narkosen så jeg kasta opp hele natta....usj. Snakk om å ha deilig ånde dagen etter da :-P Var også en del svimmel for det var veldig ekkelt å spise, så det gikk mest i is. Men jeg har ikke hatt halsbetennelse siden....og det er vel 7 år siden :-) Det er bra godt! Hadde halsbetennelse et par ganger i året før.
mamma06og 10 Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 å herregud jeg tok mandlene for over 3 uker siden å har enda vondt i halsen og i ørene. å en ting skal jeg si, hadde jeg visst hvor vondt det var å ta mandlene så hadde jeg overhode ikke overveid det. hehe. Men det er fordi jeg har slitet en del, ble veldig kvalmen etter opprasjonen, å kastet opp masse blod, så jeg begynnte å blø i sårene, måtte reoperere i halsen ca halvannen time etter jeg hadde våknet fra første narkose. så jeg måtte ligge over på sykehuset i to dager fordi jeg fikk ikke i meg noen ting, ingenting vann eller noe så fikk intervenøst. Etter 8 dager fikk jeg infeksjon i halsen å stod på pencilin i 10 dager.
Granny Weatherwax Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Sorry, men det er dritvondt. Jeg hadde det helt fælt i to uker etterpå, så kom det seg. Men det var verdt det da. Jeg hadde masse halsbetennelser før (5 i året til jeg var 18), etter at jeg tok dem har jeg hatt det 4-5 ganger på 8 år. Voltaren stikkpiller funker fint! Men ikke vanlig Voltaren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå