miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hei! Har lyst på en hvit lekegrind med hjul. Den må og kunne være mulighet for å justere bunnen på den, og den må kunne bli liten når en vil pakke den bort. Noen som vet om en lekegrind med disse kriteriene? og litt om pris og hvor jeg får kjøpt den:)
Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Ikke kjøp lekegrind...For all del.... De tar opp så sinnsykt mye plass å blir til slutt bare en oppsamlingsplass for leker... Jeg har kjøpt en reiseseng for 500 kroner som kan legges sammen etter bruk..Kan brukes som lekeplass å soveplass.. De er dype å er utrolig kjekke å ha.. Reisesenger selges på: Biltema,jysk,skeidar,bohus,babycomfort å andre div plasser.
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 men jeg har så lyst på en lekegrind...
fru H Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg kjøpte min på barnas hus til forige mann, den var riktignok kirsebærfarget, men eller med justerbar bunn og hjul. beste invisteringen jeg har gjort, vi brukte den kjempe masse, helt fra hun var nyfødt. Den kostet ca 1000kroner da, men prøv å se på finn.no, der har de masse til liten pris:-)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 jeg også kjøpte min på deal.no vi skal ha det istedenfor vugge. er redd minstemann skal vugge for mye...så vi skal kjøpe en sengekant til å ha rundt, og babyen kommer lenger opp enn i en reiseseng. tenkte tanken på reiseseng, men er greit at den er litt høyere opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå