HTC Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hørte jeg mannen sa til eldste jenta på 4.5år nå (hun drev på med prinsesse ting og opptatt av at hun skulle være pen). Prinsessekjoler! - roper jentungen Nei, se på meg - sier mannen - Det er deg, deg selv som er pen. Den jenta du er inni deg. Den som gjør mamma, pappa og alle rundt deg glad i deg. Når du er deg selv er du den vakreste i hele verden, akkurat som mamman din. Ingen prinsessekjoler kan gjøre deg vakrere enn du er inni deg! Sukk, jeg visste jeg valgte rett mann som far til mine barn :-)
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 For ett fantastisk svar. Sjarmerende mann du har da...
HTC Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg er fantastisk heldig og blir stadig minnet på det :-)
ula ;o) og gutta Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 og der fikk jeg en tåre i øyekroken, gitt. ;o)
£adybird Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Så fint å si det:) Skulle ønske min mann kunne si noe sånnt å, jeg å for den saks skyld...
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Ja det beste er jo at en mann kan være flink å minne på slikt.
Gidder ikke! Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 Guri, det var jammen et kjærlig og god selvfølelsefremmende svar:) Skjønner godt at du er stolt over den pappaen der!
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 26. november 2008 #11 Skrevet 26. november 2008 så koselig mannen min er også flink å si pene ting og selvom man fnyser litt av det der og da er det godt å gjemme på det i hjertet
Gjest Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 Sååå nydelig :)Heldig jente det der som har en så vidunderlig pappa ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå