Lilleklumpen Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Er litt bekymra, og lurer på om noen har erfaringer å dele. E 13 fullgåtte i dag. Når jeg ligger på ryggen kjenner jeg en kul mellom skambenet og navlen. Litt lenger ned mot skambenet enn mot navlen. Det som er litt merkelig er at den ligger mer på venstre side enn midt på magen. Dessuten er kulen mindre enn jeg ser for meg at livmoren er på dette tidspunktet.. Uff, bekymra ( Noen?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Det kan godt være livmoren. Min livmor flytter seg faktisk litt etter hvordan barnet ligger, så jeg får kulen på forskjellig plass på forskjellig tid. Ganske tøft.
Minesmå:)+en til! Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 AKKURATT det samme har jeg. Bare jeg kjenner mer på høyra side. Det er sikkert ingenting å bekjymre seg for. Jeg har sett babyen på UL også, og alt var i skjønneste orden! Slapp av!
¤A-09¤ Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Det er helt vanlig:-) Min lå mer mot høyre når jeg var like langt som deg. Legen sa det var helt normalt å "ikke være symmetrisk" som hun kalte det. Nå er jeg 18 uker på vei og kulen har blitt jevn igjen;-)
2009baby!!!! Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Samme her. Jeg har hele tiden kjent livmor best på venstre side, og det nevnte også jordmor sist uke da jeg var i 17.uke. Hun sa at den hadde vokst mest på venstresiden men det virket på henne som at det er normalt så jeg spurte ikke noe mer. Men i ettertid har jeg lurt på om magen kan bli skjev men det jevner seg forhåpentligvis ut
*emeline* Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Jeg kjente også mest på venstre siden, men så plutselig idag hadde kulen flyttet seg til høyre siden. Virker som den flytter seg alt ettersom fosteret flytter på seg. Helt sikkert normalt når vi er kommet så langt. Jeg er 13+4. Fikk høre hjertelyden på mandag, så jeg orker ikke å gå rundt å bekymre meg mer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå