Gå til innhold

April: Deler dette med dere og eg.


solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Håper eg klarer og få fram det eg vil ha fram uten å rote det til for mye. Er ikke så flink å formulere meg. men....

 

Dette året har endelig syklusen min vært regelmessing. 12 hver måned kommer tanta på besøk. Alt er som det skal og ingen smerter eller mageknip rundt tanta.

 

Nå den siste måneden har eg vært så utrolig kvalm. Om eg kommer så langt at eg blir veldig sulten så blir eg kvalm og ør.

Men det blir ikke bedre om eg spiser heller. Mens eg sitter og spiser blir eg bare mer og mer kvalm/uvell.

Eg er også kjempe trett, ikke mer enn to timer etter at eg har stått opp om morgenen så skulle eg gjerne hatt en hvil. (eg har til vanlig masse energi og overskudd - bruker herbalife produkter og dei har gjort godt for meg i mange måneder)

 

"Tanta" i oktober kom ikke før den 29 i stede for 12 da som den har kommet hver måned. Var litt uvel den månedn også, men ikke som nå.

Men så blødde eg ikke mye heller - bare litt. Byttet vel egentlig truseinnlegg for å være hygiensik. Noen dråper her og der.

Dag 2 var det minimalt - nesten ikke noenting.

Dag 3 var det bare en brunaktig utflod på en måte.

Så var det over.

 

"Tanta" nå i november kom 23. Og så og si likt som sist måned.

Helt minimalt med blod. Noen dråper i to dager.

Men (beklager detaljer nå) en grusom lukt. Som om eg ikke skulle ha vasket meg nedentil på ukesvis.

Kvalmen har ikke gitt seg - den kommer og går.

 

Hva mener dere at dette er? Vet ikke hva eg skal tro.

Har lagt samme innlegget på skravle skjønner dere... men som da eg fant ut at eg var gravid med Vesla så spurte eg bare etter råd på skravle og fikk spørsmål her inne om hva som skjedde med meg på en humoristisk måte da... hehe.

Så nå spør eg dere og....

Hva er det som skjer med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en fare for at du er gravid? Jeg hadde uregelmessige blødninger i begynnelsen av svangerskapet... Uansett ville jeg nok tatt en tur til legen for å sjekke, det er jo noe som ikke er som det skal... Vond lukt er et klart sykdomstegn, det er jo ikke "normalt" i alle fall...

 

Hadde det vært meg hadde jeg tatt en telefon til legen i morgen tidlig og fått time til sjekk...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viste seg at eg hadde sopp... men trodde at det skulle være veldig veldig ubehageligt da. Eg har bare hatt vond lukt.hmmm

 

Har ikke tatt test - klarer ikke å tro at eg er cirka 12 uker på veg uten at eg har kjent noe. Men skal til jordmor på tirsdag.

Klarer ikke tanken på å ta en test alene - for er den posetiv så ramler verden min sammen. Nyseparert - ingen hjelp av nav - greit å ha følt meg alene relativt lenge, men å gå gjennom ett femte svangerskap alene, føde alene, begynne på nytt ALENE... det er ikke noe eg ser frem til med glede liksom.

Så vil ta testen hos jordmor - hun kjenner meg veldig godt. Eg har gått til kontroll der i alle mine 4 svangerskap og hun jobber også som helsesøster så treffer på henne støtt og stadig. Hun vil være til god støtte uansett utfallet av den testen.

 

For er eg ikke gravid så er det best da - men så vil eg jo begynne å lure på hva det da er som gjør at eg er så dårlig og vondt i magen. Og de blødningen av og på - nå denne siste uken har eg hatt to dager med litt blødninger igjen. Begynner virkelig å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...