£adybird Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hvis jeg ikke har sagt til legen min at jeg kanskje ønsker dette, når er det for sent? Jeg er i uke 22 nå. Under forrige fødsel ble halebenet mitt forskjøvet. Har ennå periodevis med veldig vondt, det er 5 år siden i morgen. Å i dag begynte en ny periode, så jeg har ikke tenkt på det tidligere. Men er det nok å ta det opp med legen min ved neste kontroll om 2 uker, tror dere?
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Det kan du helt sikkert ta opp på neste kontroll ja. Men fra ei som har prøvd begge deler så anbefaler jeg ikke keisersnitt, men det er mulig det er det beste for akkurat deg. )
Raych Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Det går fint å ta det opp neste gang. Jeg har tatt to planlagte KS og ved det første ble det ikke ordentlig bestemt før i uke 24. Da ble datoen satt der og da:) Ønsker deg lykke til med fødselen uansett om det blir vaginal eller KS:)
Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg hadde planlagt ks med nr to. Dette ble bestemt to uker før inngrepet og ca fire uker før termin. Slett ikke for sent =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå