meg & to små vampyrer Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Helt slått ut i hele går, litt bedre i dag. Når pleier det å gi seg? Jeg har eksamen torsdag om en uke og dette passet bare veldig dårlig. Noen som vet? Ikke kastet opp siden i går, mindre feber, ikke like mye verking i kroppen. Fremdeles hodepine, men noe lettere. Ikke like stor sovetrang.
2søtesmåh Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Drikk biola, så mye du greier...Kjemp med å spis mest mulig og drikk vann i tillegg....Vedder på at du i morgen er isuper form,- om man kan kalle det det..Hadde selv samme i helga, verste oppkast ever,- sengeliggende dagen etter, dagen etter der begynte jegså vidt å få i meg mat og dagen etter det var jeg som før...dette går over fortere enn du aner )
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Off det er helt pyton. Barna her i huset hadde det sist uker. Det pleier å gi seg etter ett døgn. Eg har alltid likt å spise mariekjeks for å få noe tørt i magen. Orker ikke middag og skiver med søte og klissete pålegg. Men få i deg noe tørt og kanskje noe salt. + vann. Og Biola som er nevndt - eg liker ikke det så klarer jo da ikke det selv. Men hører det over alt at det hjelper.
Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Min varte i noen timer bare. Thank god, har eksamen på mandag.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 Jeg har ikke noe biola her. Men har fått i meg litt mat og mye juice i dag. I går drakk jeg kun 3 dl juice hele dagen:( Får fortsette å proppe i kroppen krefter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå