Moderator. Hannah Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Forventer dere at UANSETT så kan dere sitte å krølle samvittigheten og meningene deres sammens med bare ros og oppmuntring på en slik side som dette? En regel er at en MÅ og BURDE være forbredt på uenighet og forskjellig syn på en sak mener nå jeg. Dere som ikke klarer å ta imot kritikk(ikke dritt,) på ting dere skriver selv med egne ord burde kanskje la være å legge inn tråder?
Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 He he, jeg vet veldig godt hvordan denne siden fungerer og legger aldri ut noe personlig om meg og mine. De fleste lærer vel det "den harde måten". Enkelte har jo brent seg om og om igjen, og da mister jeg litt sympati...
Moderator. Hannah Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Hmm....ja du sier noe der. Da tenker jeg: hvordan fungerer slike mennesker i virkeligheten når de ikke tåler kritikk for sine meninger og gjøremål?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Forventer ingenting her inne. Men man burde vel kanskje kunne forvente normal oppførsel fra andre, selv om det tydeligvis er vanskelig for enkelte. Er uansett ikke normalt å sparke mennesker som ligger nede, ikke her i alle fall. Andre derimot ser ut til å ha misste den timen på skolen.
Moderator. Hannah Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 Forskjellen i en familie og her er da at i en familie er det x antall mennesker som lever sammen. Her er nett og et forum. Og jeg mener de som ikke tåler å høre noen si ting rett frem kanskje bør revurdere å legge sensitiv informasjon ut på nett.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Og at vi er på nettet skal være en unnskyldnign for å kunne slenge dritt vi ikke hadde turt å si i det ordentlig liv? Greier ikke helt å skjønne den tankegangen din, en venninne av min yngre bror tok selvmord for to uker siden, nettopp på grunn av mye mobbing, som foregikk på nettet. Kanskje noen burde revurdere hvor de legger ut ting, men det er jævli mange feiginger som iler til med en gang dritt kan slenges anonymt på nettet.
Gjest Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Det er forskjell på kontruktiv kritikk og drittslenging, som det faktisk var veldig mye av i den tråden du snakker om.
Moderator. Hannah Skrevet 26. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2008 Kunne aldri falle meg inn å si noe her som munn min ikke tørr å slippe ut. Men igjen må du skille forskjellen. Nett er skjult samfunn hvor man skriver stort sett. Er man på nett og begynner å forstyrre nattesøvnen pga dette, da er det på tide å nappe ut nettkabelen. Alle inntar kritikk på forskjellig måte, noen bryr seg ikke å bli kalt ting mens andre blir hysteriske og tåler ikke at andre er uenige. En vedkommende som velger å slenge dritt og spydigheter kan da ikke bli belastet av hva andre som man ikke ser gjør når man hele tiden har muligheten å backe ut og virker ikke det må da nettsiden kobles inn. Man velger å svare på en ting selv og man velger å lese.
Moderator. Hannah Skrevet 26. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2008 Og det jeg stusser på er at HI i den tråden er mer eller mindre den første som slenger dritt for noen ikke er enige i valget av det hun skriver.
Gjest Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 ep+ek+u=q-w Hva står egentlig nicket ditt for? Blir så nysgjerrig, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå