Tingeling27 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 evt kjenne festesmerter?? noen som merket noe forandring i utflod?andre tidlige tegn???
Lectrix Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 I forrige pp testa jeg el og fant ut at jeg hadde stikking i ca ett døgn litt etter utslag på testen. Denne gangen testa jeg ikke el, men kjente stikking i fem-seks dager rundt forventa el. Men om det er festesmerter fordi jeg ruger på noe, er for tidlig å si! Kanskje andre har erfart noe???
Sivalur Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 For noen dager siden var det noen andre her som skrev at egget fester seg ca en uke etter befruktning - aner ikke om det stemmer jeg?
Tingeling27 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 el er ferdig...hadde el for 5 eller 6 dager siden ...så lurer vel litt på om det kan være at det er festesmerter jeg kan ha?? dette begynte så smått i går...økt utflod også...og i går ble jeg sånn småfrysete....var også hos akkupungtør i går som sa at da han kjente på pulsen min så kunne det kjennes positivt ut...at jeg kanskje allerede er gravid...noen fler som har noen anelser??
Nettis Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 jeg hadde el den 18. På mandag, altså 6 dager etterpå merket jeg litt blod på papiret. Håååper at dette kan være festeblødning. Har lest at egget fester seg 6-7 dager etter befruktning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå