Gå til innhold

Politikk og barnehager.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og kikket på samiske nyheter, og dette var litt av et eksempel som jeg synes Ap og SV burde følge ;)

 

I Alta er en samisk barnehage som ved opptak prioriterer barn som har foreldre innmeldt i NSR.

 

http://www.nrk.no/kanal/nrk_sami_radio/1.6219532

 

Dermed åpner jeg nå for at arbeiderpartiet og sosialistisk venstreparti skal følge deres eksempel, dermed vil barn av "røde"-foreldre ihvertfall være sikret barnehageplass ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...