Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Satt og kikket på samiske nyheter, og dette var litt av et eksempel som jeg synes Ap og SV burde følge I Alta er en samisk barnehage som ved opptak prioriterer barn som har foreldre innmeldt i NSR. http://www.nrk.no/kanal/nrk_sami_radio/1.6219532 Dermed åpner jeg nå for at arbeiderpartiet og sosialistisk venstreparti skal følge deres eksempel, dermed vil barn av "røde"-foreldre ihvertfall være sikret barnehageplass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå