ana baroma Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg har blitt bedt om å stå på stand med egne lefser til helgen, men aner ikke hva jeg kan ta for dem. Er med smør og sukker, ferdig smurte og pr leiv.
lillebror er " forsinket" Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Vet ikke om det hjelper, men her jeg bor er det en som selger lefser /kling. De er også ferdig smurt, og de kommer i pakker på 5. Hun tar 165 kr, noe jeg ikke syntes er så ille.
ana baroma Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Det er jo noe lignende som klingen... Og det er 33 kr lefsa, ikke så verst det:)
lillebror er " forsinket" Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Håper du finner ut av det da. Godt med litt ekstra før jul.
Miramor Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Jeg bake ofte lefser, både tynne og tykke. Det er mange som spør om å få kjøpe, men det har jeg ikke kapasitet til. Selger imidlertid til venner/ kollegaer for 20,- pr leiv- ferdigsmurte. Dette er alfor billig hvis jeg skulle solgt til ukjente. Tror jeg ville tatt rundt 30,- leiven. Men det er kanskje billig det også. Å bake lefser er jo en tidkrevende prosess, i tillegg kommer ingrediensene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå