mammavetla Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 når skal jeg egentlig ringe fødestua når jeg har kynnere? de kommer mer regelmessig og presser mer nedover enn tidligere.. er førstegangsfødende..
blå+? Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg har vært sykemeldt en stund nå pga kraftige kynnere som gjør inni h***te vondt, med mye nedpress.vet ikke helt om jeg har rette svaret, men dette sa jordmor til meg ihvertfall: Så snart de begynner å komme regelmessig, skulle jeg ringe føden. har ikke opplevd det enda, heldigvis. Ifølge legen min, kan kynnere i verste fall fremprovosere premature rier, ikke for å skremme, men kanskje greit å ta en telefon?
minimegogtrollet Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 når de kommer regelmessig, og blir vondere og vondere.. ring du:-) alltid godt å snakke med noen som har peiling. Jeg ringte føden OFTE med nummer en:-)
mammavetla Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 takk for svar:P tok en telefon å fikk beskjed om å holde meg i ro for at kynnerne ikke skal utvikle seg til tidlig fødsel.. er litt engstelig men får håpe ting går bra:P
Stoltest Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Er det først når kynnerene er smertefulle at det er fare for at de skal gå over til premature rier?!
mammavetla Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 sånn jeg forstod det på jordmora mi er d når de starter å presse nedover og varer lengre enn vanlige kynnere.. men jeg har ikke peiling for føler hun følger boka å har glæmt å bladd om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå