Gå til innhold

kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

når skal jeg egentlig ringe fødestua når jeg har kynnere? de kommer mer regelmessig og presser mer nedover enn tidligere.. er førstegangsfødende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sykemeldt en stund nå pga kraftige kynnere som gjør inni h***te vondt, med mye nedpress.vet ikke helt om jeg har rette svaret, men dette sa jordmor til meg ihvertfall: Så snart de begynner å komme regelmessig, skulle jeg ringe føden. har ikke opplevd det enda, heldigvis. Ifølge legen min, kan kynnere i verste fall fremprovosere premature rier, ikke for å skremme, men kanskje greit å ta en telefon?:)

Skrevet

når de kommer regelmessig, og blir vondere og vondere.. ring du:-) alltid godt å snakke med noen som har peiling. Jeg ringte føden OFTE med nummer en:-)

Skrevet

takk for svar:P tok en telefon å fikk beskjed om å holde meg i ro for at kynnerne ikke skal utvikle seg til tidlig fødsel.. er litt engstelig men får håpe ting går bra:P

Skrevet

Er det først når kynnerene er smertefulle at det er fare for at de skal gå over til premature rier?!

Skrevet

sånn jeg forstod det på jordmora mi er d når de starter å presse nedover og varer lengre enn vanlige kynnere.. men jeg har ikke peiling for føler hun følger boka å har glæmt å bladd om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...