Gå til innhold

Tilbakesatt på ultralyden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble tilbakesatt 14 dager på ultralyden,fra uke 21 til 19.Dette får jeg ikke til å stemme i det hele tatt.Siste mens var 2 juli,og jeg fikk positiv test 4 dager før ikm.Dette betyr jo i utgangspunktet at jeg fikk positiv test før unnfangelsen fant sted(i følge den nye terminen).

Flere som ikke får ultralyd terminen til å stemme?

Jeg vet og med sikkerhet når barnet ble unnfanget,siden det var veldig planlagt og at jeg brukte eggløsnings tester:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. er så latterlig det der.. de tror de vet alt.. sa du i fra om det?? at du allerede var gravid før det de mener er riktig??

Jeg har i mine to tidligere svangerskap blitt satt tilbake en uke .. men har født på menstermin begge gangene.. helt ferdige gutter uten fosterfett.. så jeg har hatt rett.. Denne gangen venter jeg en jente, og de satt meg bare tilbake ca 3 dager i forhold til BIMukene.. så da satt de meg vel egentlig litt fram da.. siden BIMukene er en uke foran sykehusukene.:)

Skrevet

Jeg sa ikke i fra om det på ultralyden,men sa i fra til fastlegen min at dette ikke stemte,noe han var enig i.

Han sa at som regel så hadde vi damene rett når det gjaldt termin.Ultralyden kunne ofte vise feil mente han.

Jeg vet garantert at ultralyden er feil.Forrige fikk jeg 12 dager før tida i følge ultralyden,men på samme dag som jeg hadde regnet ut selv.Å lillegutt var 3450g så han var stor nok og helt ferdig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...