sykkelpumpe Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Svigermor kom i går formiddag, og skal være til i morgen eller fredag. Mannen min er en del på farten for tiden, og jeg har seks dager til termin. Så hun er her i tilfellet det skulle skje noe, og sønnen vår trenger barnepass. Hadde gruet meg litt til dette. Hun er veldig søt og koselig, men det ble bestemt litt over hodet på meg, fordi de er så engstelig for at fødselen skal starte når jeg er aleine med sønnen vår. Nå sitter jeg her og håper litt på at hun blir til fredag! Det er i grunnen ganske koselig og ha noen og spise frokost med, og skravle, og hun har støvsugd hele huset i dag og nå lager hun middag, fordi hun veldig gjerne vil hjelpe til! Godt man kan få noen koselige overraskelser også i en laaaaaaaaaaaang ventetid:)
Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Å, så koselig da!! Så heldig du er som har fått besøk som kan hjelpe deg litt med det nødvendige nå på slutten, også går jo tiden mye fortere når man har besøk vil jeg tro!! Kos deg og nyt de dagene hun er der!!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Er jo deilig da, å få litt hjelp og slikt når man ikke orker alt selv! Og tenk deg hvis fødselen skulle ha startet når du er alene hjemme med sønn din da? Jeg får ikke lov av lege, mann eller mamma å være alene hjemme med min sønn av den grunn tenk om det skulle skje noe! Så mann min har med seg min sønn over alt om dagen! Hehe, han er jo på skole på dag tid men men.. Nytt det at du får litt hjelp og så kan man jo få svigermor til å rydde og ordne slik at det er rent og koselig når du er ferdig på sykehuset også! Deilig å komme hjem til et hus som er rent og ryddig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå