Carina77 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Etter å ha klagd flere ganger til fødselslegene jeg har vært på kontroll hos, fikk jeg endelig innvilget keisersnitt! Dette pga bekkenløsning, nerveklem osv... Så nå får jeg vite i morgen hvilken dag neste uke jeg skal til pers:) Gleder meg sånn til å få lillemann i armene:):) Rart å tenke på at denne helga er siste helga som enbarns foreldre.... Nei...nå skal jeg gå å re opp vogga å barnevogna hi hi;) Så dere som ønsker det samme; ikke gi opp, dere KAN få det til med mas;)
Carina77 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2008 Må foresten få tilføye noe... Forrige fødsel ble jeg satt igang 14 dager over tiden, å fikk bare masse tette rier uten at jeg modnet, ble masse styr å dramatikk og endte med haste keisersnitt.. Så det har definitivt noe med å ha en historie i forhold til å få mast seg til et keisersnitt da.......
stinejinta Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Ja, begynner å angre selv på at jeg ikke har fått planlagt keisersnitt. Har termin i mr, men baby står fortsatt høyt sånn som forrigemann gjorde. Jm ymtet på at jeg fikk samme fødselsforløpet nå som sist, dvs 14 d over termin, satt igang, hastesnitt. Oi, som jeg gleder meg.... Du er heldig, lykke til:)
jinte1983 Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Jaja, det er mye rart folk roper jippi for, hehe... men lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå