ambroxia Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg er i uke 22, men blir så fort sliten så det er helt flaut .. Er 100% sykemeldt pga rygg å bein. Føler jeg har ork til sååå lite.. Er det "normalt" eller har jeg rett å slett mista all kondis ???
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Blir veldig fort sliten jeg, så du absolutt ikke alene der!! Er 20 uker og orker veldig lite om dagen.. Er ikke sykemeldt, men jobber ikke 100% lenger, så det hjelper! Vet ikke om det er også fordi det så mørkt ute og vi kanskje merker det enda mer som gravid? Prøver ihvertfall å komme meg ut i sola så ofte det skinner! Lykke til videre!
casandra1980 Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Jeg er i uke 21 og blir andpusten bare jeg tvers over stua:) Jobber 50% og det er såvidt det går altså,men skal prøve holde ut litt lenger.Ryggen er helt merkelig,den blir så utrolig fort sliten.Blir hverken bra om jeg sitter eller står:)
Underveis --> Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Hihi Ja, vi er nok en del, tror jeg. Har også flaut dårlig kondis om dagen. Å gå opp en bakke går ganske sakte om dagen, for å si det slik *ler av meg selv*. Synes det er tungt bare å gå opp trappen jeg! Er nok ikke bare 8 ekstra kilo som gjør det. Er nok noe med at NOEN tar oksygenet mitt ;-)
20feb11 Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Du er absolutt ikke alene! jeg er aktiv sykemeldt, men har ikke vært på jobb siden fredag, forrige uke. synes det er veldig flaut, siden de på jobb venter mer av meg.. det gjør jeg jo selv også. Men som legen sier.. jeg må tenke på barnet.. sier kroppen slapp av, så må jeg slappe av. Er godt å se at jeg ikke er den eneste. Begynte å lure på om det var noe galt med meg:/ Blir sikkert bedre når sola snur:) håper jeg:)
LineBA Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Jeg blir også helt pumpa veldig fort. Går jeg vanlig opp trappa blir det pusting og pesing i nattasangen! Fikk nettopp kritikk fra 7-åringen min som mener jeg må trene mere... Hahaha! har aldri trent så mye i mitt liv som nå - riktignok bare styrke, og riktignok bare to ganger i uka, men føler meg i fin form bortsett fra orken. Har fått beskjed om at alt er helt normalt, så jeg bare øver meg på å ta livet med ro...
ambroxia Skrevet 27. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2008 Så bra det ikke bare er meg Kjenner meg godt igjen med det å gå opp trappa ja hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå