Gå til innhold

Hvor mange sender julekort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sendt ca 30 hvert år, men aldri noensinne fått et eneste tilbake, så i år tenkte jeg bare å droppe det. Sender du julekort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender julekort, men stort sett bare til de som sender tilbake til meg... de får et par års sjanse, så ryker de ut av listen, hehe... unntaket er beste- og oldeforeldre, de får kort uansett!

Skrevet

Jeg sender uansett jeg! Sender julekort for å ønske store og små en gledelig jul og et godt nytt år - og det unner jeg dem selv om de ikke har tid eller ork til å sende julekort selv! Dessuten får de da se hvor ufattelig flotte barn jeg har ;)

Skrevet

Gjør ikke det nei:)

Skrevet

Jeg sender julekort som jeg har laga selv. De kjedelige masseproduserte gidder jeg ikke ta del i..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...