Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg har sendt ca 30 hvert år, men aldri noensinne fått et eneste tilbake, så i år tenkte jeg bare å droppe det. Sender du julekort?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Jeg sender julekort, men stort sett bare til de som sender tilbake til meg... de får et par års sjanse, så ryker de ut av listen, hehe... unntaket er beste- og oldeforeldre, de får kort uansett!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Jeg sender uansett jeg! Sender julekort for å ønske store og små en gledelig jul og et godt nytt år - og det unner jeg dem selv om de ikke har tid eller ork til å sende julekort selv! Dessuten får de da se hvor ufattelig flotte barn jeg har
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Gjør ikke det nei:)
birrisj05.02.09 Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Jeg sender julekort som jeg har laga selv. De kjedelige masseproduserte gidder jeg ikke ta del i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå