minimegogtrollet Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 sitter tilbake helt alene... og snart er terminen min også. Vel 8 uker igjen da men.. hehe:-) det kan bli noen lange to uker han skal være borte. Men, alltid første dag som er værs, så blir livet mye enklere:-)
minimegogtrollet Skrevet 26. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2008 værst skulle det være.. , og æsj:-) skulle ikke tro at jeg var utdannet innen norskfaget når man leser innlegget mitt:-) hehe:-)
edvina har fått en gutt Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 huff kjenner meg igjen. Mannen min var ute forrige uke, men har heldigvis kommet hjem nå. Nå er det reiseforbud i to mnd, ettersom jeg fødte 1 mnd før tiden sist. Er jo tungt på slutten uannsett om en ikke skal klare familielivet alene.
minimegogtrollet Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg ønsker heller ikke at min samboer skal reise ut neste gang, da er vi kun 3 uker før termin. Men jeg vet ikke hvordan vi skal få ham til å bli hjemme? finnes det en form for permisjon man kan søke? vet du noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå