Gå til innhold

Gran Canaria i vinter. Hvor er det mest barnevennlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo, jeg og lille go´gutten, som vil være 4 måneder i midten av januar, tenkte oss en ferietur til Gran Canaria. Får også med bestemor som barnevakt, så tenkte oss enten en leilighet med 2 soverom eller to separate rom på hotell.

Hvor er det mest barnevennlig på Gran Canaria, og kan lillegutt bade i klorbasseng da han er 4 måneder?

Takker masse for tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...I Mars skal jeg,min mann å datteren vår på nå 10 uker til Gran Canaria, Puerto Rico på et hotell som heter Sun Suite.

Stort Badebasseng som et oppvarmet,mange solsenger,leker til barna,egen bar med servering av mat,tilpasset barnebasseng,egne barnevakter,barnevogner tiljenglig,svært storsenter 5 min gåavstand fra hotell.

Du får tildelt SAFE til å legge lommebøker,kamera å pc.

Det er opprettet trådløs internett nå i 2008.

Vi skal reise sammen med svigerforeldrene mine å de bor på et eget rom rett ved siden av oss.

Store altaner i 8 etg der barnet kan krype å leke seg.

Barnesenger fås der.

Nede i hovedetg er en butikk med norske produkter, med NAN og Collett MME(hotellet har norske ansatte pga mange tilreisende).

Der er også en liten butikk som selger ferske brødvarer på dagen og pizza på kvelden.

Vi reiste alene sist men mine svigerforeldre reiser 2 ganger i året(har bodd på samme hotell i 15 år). I fjor reiste broren til mannen min å konen hans med 2 barn å de stortrivdes der å syns servicen var helt ypperlig.

Tar litt tid å gå ned til stranden men du får se så sinnsykt mye å det er et nydelig område å gå tur på.

Kan anbefale dette hotellet på det sterkeste.

Vi gleder oss sykt til 2 uker i Mars sammen med jenten vår som da blir 5 mnd gammel når vi reiser.

Eneste negative med hele turen er flyreisen på 5 timer.

Skrevet

Takk for tips, skal sjekke ut dette;-D Da er våre bebiser like gamle, min er 10 uker i dag:-D

Skrevet

Min prinsesse er 10 uker å 1 dag..

Kan anbefale plassen sterkt..

Kjempeflott hotell,god mat å nydelig utsikt..Solen går ned litt tidlig men kommer i tillegg tidlig opp om morgonen.

Mange forskjellige butikker og restauranter på det storsenteret som ligger rett nedom hotellet.

Når reiser dere??

Vi drar første uken i Mars når tempraturen er rundt 25 grader...Sist var vi der i oktober 2007 å det var ekstremt varmt for min del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...