Gå til innhold

hvem sanger synes dere er veldig fine og triste (link)

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne synes jeg er veldig fin =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvem sanger? hvorfor skriver du så feil? hvilke sanger heter det..

Skrevet

Det er heller ikke lov til å si hvem sanger!!! Sånt snakk provoserer meg til de grader!!!

Skrevet

jeg skriver mye feil pga dysleksi. (noen jeg har nevt ca 1000 ganer her inne snart)

Dere skjønner uansett hva jeg mener så hva er vitsen med å henge seg opp i det.

å du anonym som sier det er ikke lov å si hvem sanger, den loven vil jeg gjerne se =p

håper flere kommer med sanger trenger tips driver å brenner cd =)

Skrevet

har ingen link, men lifehouse med everything er helt nydelig!! sitter faktisk og hører på den nå :)

Skrevet

da må du passe deg for bloggen hennes.. den er så provoserende den skulle vært sperra.

mini-kristine kan en jo kalle henne.. stakkars. hun er jo så veldig ung.. da dilter en lett etter idioter. men en kan vel skrive riktig fordet om..

jeg er fra nord-norge, men jeg skriver da ikke dialekt. eller slang.

Skrevet

Jeg vet det, men du har sikkert foreldre som sa det sammen når vi begynte å skrive sjanger isteden for genre og pøbb istedet for pub.

Forresten er det ikke lov med tre utropstegn etter hverandre heller, men det ser ikke ut som du har tatt det til etterretning.

Skrevet

jeg er helt på trynet til å huske sanger jeg hører. så dette er jo helt genialt. hehe

Skrevet

Denne carola sangen er også fin =)

å su som sier jeg dilter etter kristine =) haha tyder på at du ikke har noe som helst snøring på hvem jeg er.

var god venn med kristine før men de siste året har jeg møtt hun en gang. ellers prater jeg med hun på face ol. å kristine er helt anderledes i virkeligheten en det som blir framstilr på tv.

uansett dette er en tråd hvor folk kan legge ut sanger. ikke slenge dritt om meg, kristine og skrivefeila våre =)

Skrevet

Det med utropstegn er for å få frem et poeng, hadde ikke skrevet det i en offisiell oppgave.

Men dysleksi har overhodet ingenting med at man skriver "hvem" fremfor "hvilke". Det var en dårlig unnskyldning *utropstegn utropstegn utropstegn*

Skrevet

Hvem er det som skriver "pøbb" da? Det har jeg aldri sett!

Skrevet

foreslår at du legger ut på skravle neste gang.. da får du ikke de ekle kommentarene fra anonyme.

Skrevet

ja ok =) dysleksi er lese å skrivevansker så ja =p

jeg vet selv hva jeg har og ikke har.

å vist det er så utrolig frustrerende for deg så er det bare å la være å lese det jeg skriver =)

Skrevet

tenkt på det =p

har fått så mange ekkle komentarer her før så har lært meg å ikke la det gå innpå meg.

hadde jeg signert med anonym knappen hadde de ikke skrevet det, er jeg ganske sikker på.

Skrevet

Få i min krets som heller ikke har sett det, men selv om vi ikke ser det betyr det ikke at det ikke er slik. Pøbb, sørvis, keitering, you name it. Språkrådet har talt og vi kan ikke gjøre så mye med deres avgjørelser.

Skrevet

åjoooda.. her har de få skrupler.. noen må liksom bare rette på andre..ei som skulle ha det til at jeg skrev alvorlig feil i et innlegg.. skrev ordet : kansje. hun mente det var kanskje. vet ikke hvor hun har det ifra hehe.. svarte ikke henne.

så anonym eller ikke. du blir nok kjeppjagd for hver minste lille ting her inne..

Skrevet

Hehe, ordentlig alvorlig skrivefeil. Alle vet vel at det heter kanskje, men mine fingre er av og til for rask for tastaturet og derfor blir ikke alle bokstavene med, så i mine tekster står det også kansje.

Skrevet

Hvem/ hvilke har ikke en ting med dysleksi å gjøre....... det har med dårlig språk å gjøre!!!

Skrevet

det eneste i et langt innlegg som var feil, men hun mente at jeg derfor ikke hadde noe jeg skulle sagt. for gud hvor dum jeg var da..

så det er jo ikke rart en gir blaffen i hva noen folk sier her inne.. sykt hva folk kan henge seg opp i

Skrevet

Ja, ikke sant. Noen har vel store behov for å heve seg over andre.

Skrevet

"Hurt" med Johnny Cash

"Fields of gold" med Sting

"When your`e gone" med Avril Lavigne

"Here without you" Three doors down

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...