Gå til innhold

Min mann er klar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe! Mann min er klar for at gutten i magen skal komme! Eller som han sier selv: Jeg gleder meg masse til gull gutten i magen skal komme, gleder meg masse! Spurte om han ventet og begynte å bli utolmodig og da sa han ja! He he

Jeg har ikke termin før 25 januar men allerede så har maseriene begynt og jeg har vondt i ryggen og uregelmessig med nedtrykk. De stoppet riene på sykehuset forje uke og jeg har fått to lungemodnings sprøyter.

Så vi forventer jo lissom at den skal komme føre tiden men samtidig så kan det hende at gutten kommer føre tiden! Man vet jo!

Jeg gleder meg masse til babyen kommer jeg også! Lurer jo på åssen han ser ut, har han mørkt hår eller lyst hår. Er han stor eller liten. Men jeg vil at han skal være der inne så lenge som mulig for å bli så "ferdig" som mulig!

Men her hjemme så er alt klart bortsett fra klærene da, mannen min skal hente de hos mammaen min etterpå. og det gleder jeg meg til!

Har sagt til mann min at tiden kommer til å føles som en evighet fram til babyen kommer og han er klar over det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...