Lykkefeen Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Etter laaaang ventetid begynner jeg å bli veldig utålmodig og lei. Noen som ser om jeg kommer til å få barn, og eventuelt når? Jeg: 061179 Han: 210478 På forhånd takk!
Lykkefeen Skrevet 26. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2008 Legger på litt info her og dytter samtidig:-) Jeg har prøvd i to år å bli gravid. Vært sammen med mannen min i 8 år. Vi er ferdig utredet; konklusjon er ufrvillig barnløshet. Har denne måneden gått på min første pergo kur, samtidig som det er andre måned etter røntgen av egglederne. Egglederne ble åpnet da de var litt trange, men ikke tette! Kan jeg være gravid nå? Har IKM i dag, men ingen mens....Har ikke testet... Blir jeg gravid snart? På egenhånd eller ved hjelp av prøverør? Håper noen kan svare meg!
Lykkefeen Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 Er det noen som har mulighet til å se litt på min situasjon??? Lurer så på hvordan min fremtid ser ut i forhold til barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå