Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg vet at dette har vært oppe flere ganger, men jeg prøver igjen. Vi har valgt å ha navnefest for vår sønn nå i julen, men jeg synes det er vanskelig å finne noe "meningsfylt innhold" å fylle dagen med. Vi skal bare ha et enkelt selskap med nær familie, men hadde ønsket å ha en eller annen form for "symbolsk handlig" for å gjøre det til noe annet enn et vanlig familieselskap. Jeg tenker at min mann kommer til å si noen ord til sønnen vår, og jeg kanskje synge en sang(forslag?). Har også tenkt å lage en "minnebok" fra dagen, hvor vi tar bilde av alle gjestene sammen med sønnen vår. Gjestene kan også skive en personlig hilsen i boken hvis de ønsker det. Ideèr mottas med takk:)
Innflytteren Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Du hadde jo et par forslag der da Vi har selv planer om navnefest, i kirken, men uten prest Fint bygg og liten bygd Humanetisk Forbund har sikkert mange forslag, så jeg surfer inn dit nå
Merete S. Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Dikt/få hjelp til å dikte en helt personlig sang som dere synger i navnefesten. Denne sangen kan bli barnets egen sang (godnattsang?) som han har med seg videre i livet. Et fint minne......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå