Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var inne på sykehuset på fredag da legen misstenkte premature rier.. ble undersøkt men alt var bra. livmorhalsen var 31 mm, og grensen var vist 30mm. så da var de fornøyd.

jeg reiste hjem og ting roet seg litt men i natt våknet jeg av at jeg lå i fosterstilling og gråt av smerter igjen.. trodde virkelig fødselen var i gang, var helt våt av svette. og ingenting hjalp, ble gående rundt en liten time og puste som en tulling, før jeg klarte å sove igjen. våknet et par ganger av dette , men sovnet fort igjen. idag bestemte jeg meg for å holde sengen hele dagen, har fortsatt ondt men mer sånn konstant og ikke så intenst.. Det romler og skvulper inni der, noe voldsomt.. hehe ..

Jeg er bekymret over dette, ved sist graviditet hadde jeg det ikke sånn i det hele tatt..

Jeg er redd for å føde for tidlig, føler ikke dette er normalt. Hvordan er det med dere? noen tips råd eller erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Huff da kjære deg,

Jeg har ingen erfaring, men beste råd er at du ringer til legen / jordmor og får sjekket at det ikke har skjedd noe mer modning i løpet av natten. Det hjelper ikke at man går rundt og er bekymret heller, og mye bedre at du får tatt en ekstra kontroll.

Lykke til - krysser fingrene for at alt er bra med deg og at du sover godt i natt!

Skrevet

Ring og snakk med de igjen! forklar at du forsatt har vondt. Det er jo du som har vondt ikke de på sykehuset så jeg hadde ringt de en gang til... evt dra ned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...