Gå til innhold

Er så sykt stresset.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å bli gal her hjemme. går for tiden hjemme med sterk svangerskaps kvalme og er shit nervøs. Grunnen til at jeg er stresset er at jeg er livredd for og miste. Er 12+1 i dag. er det bare meg som har det slik eller finnes det andre urolige sjeler der ute?

hører hele tiden at nå er jeg lissom kommet over de kritiske ukene etc, men hvordan vet jeg at det fortsatt lever inni der??? finner alltid noe. magen er skikkelig begynt og komme og det uroer meg. men har ikke hatt noe blødninger eller lignende men kun siinnsykt mye utflod, blank,som ikke lukter særlig godt akkurat. har samtidig til tider noen stikkende smerter i magen.

huff høres sikkert skikkelig pipete ut her, men håper det bare ikke er kun meg som har det slik.

setter pris på og få høre fra andre sjeler der ute med kankje noe andre meninger etc rundt dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=) Du jeg veeet hvordan du føler deg..jeg er 11+6 i dag og er også plaget met sterk svangerskapskvalme og går bre hjemme og spyr og sover og tenker en heeeel masse nærvøse tanker...huff...Jeg hadde en MA i fjor så jeg har til og med fått 2 ul allerede og sett den lill og bør være rolig men d er jeg ikke...jeg har også stikkende nesten akutte kramper i lysken og nederst i magen ...dette er ifølge leger helt normalt og kalles ligament smerter...voksesmerter...økt utflod har jeg og...det er normalt...illeluktende vet jeg ikke...men d er veldig vanlig å bli mer disponibel for bakterier nå...så du kan kanskje ha fått en liten infeksjon...dette er altså heeelt ufarlig for bebisen..jeg har hatt både urinveisinfeksjon og soppinfeksjon...så du skal ikke være redd...men du bør kontaktelegen for å vt høre om du kan ta noen prøver,tisseprøver altså...for å finne ut av det...d er jo noe som kan bli ubehagelig ovr lengre tid;)

Ellers vil jeg anbefale at du kanskje tar kontakt med legen ang ultralyd for å dempe bekymringer litt...får du ikke gratis på sykehuset elelr legen så ta kontkt med en privat ul teniker...å betale litt for d er vel verdt det=)Man må gjøre d man kan for å berolige seg selv!

Jeg synes nemmelig ikke d er noe dumt å være litt overnærvøs....dette er jo noe som betyr så utrolig mye for oss og vi vil jo at dette skal gå bra for alt i verden! Jeg ringer til legevakta og prater med jordmødre både hær og dær jeg...kjenner sikkert alle på sykehuset hær nå:-P Så gjør d du føler du må=) Bedre p gjøre for mye enn å gjøre for lite;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...