ToAvHvertSlag:) Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Har nettopp starta på kuren. Allerede gått ned 1 kilo!! Men så er jeg så glad i søtsaker og go mat... De som har tatt eller går den kuren.. Er det lov med en kosedag? Med sjokolade, pizza og fy fy mat;) Og hvor mye av det kan jeg spise?
Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Finnes jo maaasse lavkarbo kosemat! Søk på lavkarbo + pizza f.eks. Så kommer det opp oppskrift. Eller så har Anton Berg en sukkerfri sjokolade som er heeelt utrolig god, 0 karbohydrater er det og;)
Gjest Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Hvor får du kjøpt den sjokoladen?? Despo slanker her.. hehe..
Gjest Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Dette er ikke noen grete roede. Du kan IKKE spise noe vanlig snop/chips osv. Ingen fri-dag med ketolyse. Enten så er du på kur eller så er du ikke. Men derimot kan du spise masser av ketolyse-snacks. Vi har lagd sjokoladekake, gele og vaniljekrem fra Heistad, osteskiver (som du lager i ovnen selv), baconsvor (butikkpose) mm Og det er vanlig at søtsuget gir seg etter en uke eller tre (jeg antar at du tar kromtablettene dine?)
Gjest Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Alle dagligvarebutikker jeg har vært innom den siste måneden (som jeg har gått på lavkarbo diett) Hvert fall Meny, Ultra og Rema 1000.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Har lett etter den sjokoladen lenge jeg men fant bare en til Anton Berg og den var sukkerfri MEN full av karbohydrater:/ Hvordan ser sjokoladen ut?
Gjest Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Hvit porsjonssjokolade på 45g. Ligger blant de andre sjokoladene i butikken. Ja, er forsåvidt karbohydrater, men er bare sukkeralkoholer (hvis det er det det heter). Det kan du spise, er sukker man ikke skal spise. Jeg har spist altfor mye av den sjokoladen de siste ukene, og den gjør ingenting med ketolysen:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Da er det den jeg har sett på da. Syntes bare det høres litt merkelig ut når man skal holde seg helt unna karbohydrater. Trodde bare det fantes en type kabh. jeg.. Er litt skeptisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå